וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל רעננה עודדו את שוקר: "אי אפשר להפיל עליו את התיק"

בקבוצה מאוכזבים אחרי ההפסד למכבי תל אביב, אך משוכנעים: "אין שום צורך לבצע שינוי מרחיק לכת אחרי הפסד למכבי". בנימין: "הוכחנו שאנחנו ראויים לפלייאוף העליון, אבל נצטרך לעמוד במבחן התוצאה"

one

בווידאו: הפועל רעננה מפסידה 2:0 למכבי תל אביב

הפנים הנפולות של שחקני הפועל רעננה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 2:0 לאלופה מכבי תל אביב סיפרו את סיפור המשחק כולו. רעננה הגיעה להזדמנויות במחצית הראשונה, ולמרות שסבלה ממחצית שנייה פחות טובה, היא ירדה בפעם השנייה ברציפות מנוצחת כשהיא נותרת עם המחמאות בלבד.

הטעות הקשה של שניר שוקר עלתה ביוקר לקבוצה מהשרון, אבל בסיום המשחק דאגו השחקנים להרים את רוחו של השחקן שנראה מדוכדך מהטעות. "דבר כזה יכול לקרות לכל אחד פה. שניר כבר הוכיח את עצמו ואסור להפיל את התיק של ההפסד הזה עליו", אמר אחד השחקנים. בכל מקרה, בצוות המקצועי דאגו להבהיר כי החילוף של שוקר 16 דקות לסיום נעשה משיקולים טקטיים בלבד.

שחקן מכבי תל אביב, אבי ריקן, מול שחקן הפועל רעננה, עמנואל אמבולה. קובי אליהו
"חסר לנו עומק". אמבולה מול ריקן/קובי אליהו

ברעננה כבר מבינים שכשחלון ההעברות בפתח, זו ההזדמנות להשיג את השחקן שחסר לקבוצה ואולי ישדרג אותה בחלק הקדמי. ההתמקדות של הצוות המקצועי היא בצירוף של שחקן ישראלי, ככל הנראה חלוץ. "חסר לנו עומק ואין יותר מדי אפשרויות בחלק הקדמי", אמר גורם בקבוצה. "אין שום צורך לבצע שינויים מרחיקי לכת אחרי הפסד למכבי תל אביב".

הקשר בן בנימין אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה שלטנו במשחק. השער שקיבלנו לא הגיע ממהלך אלא מטעות, אבל הרמנו את עצמנו וחבל לי שלא הצלחנו להבקיע. כשספגנו את השני, כבר היה הרבה יותר קשה לחזור. אני חושב שראו שהפועל רעננה היא קבוצה חזקה שלא נשברת, בלי קשר למה שקורה. יש לנו את הבסיס שלנו. חבל שלא השכלנו להבקיע ונאלצנו לשלם על זה. אנחנו עד עכשיו מוכיחים שאנחנו ראויים לפלייאוף העליון, אבל נצטרך לעמוד במבחן התוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully