וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "ראדה פריצה הוא בדיוק השחקן שאנחנו צריכים, הלוואי שזה ייסגר"

בקבוצה מקווים שהעסקה תושלם בהקדם, ומאמינים שאופיו של החלוץ לא יפגע במרקם החברתי. בן שמעון החמיא לגביש: "הוא האדוויל שלי לכאב הראש משחקנים אחרים". כליבאת: "ברור לכולם שהמטרה שלנו היא להיות בחלק העליון"

one

בווידאו: מכבי פתח תקוה מנצחת 0:2 את הפועל כפר סבא

הרבה זמן לא נראו כל כך הרבה חיוכים במכבי פתח תקוה כפי שאפשר היה לזהות בשבוע האחרון. אחרי ההעפלה לגמר גביע הטוטו, הגיע הניצחון אמש (שבת) 0:2 על הפועל כפר סבא, כשגם ביכולת פחות טובה, הקבוצה של רן בן שמעון הצליחה להתעלות על היריבה ולרשום משחק עשירי ברציפות ללא הפסד. שער מוקדם של גיא מלמד יחד עם שער נהדר של המחליף מוחמד כליבאת בנגיחה, שתי דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף, סידרו לפתח תקוה את המקום הרביעי בטבלה, ארבע נקודות בלבד פחות מבית"ר ירושלים.

בפתח תקוה התעסקו בימים האחרונים בניסיון לצרף את החלוץ ראדה פריצה, אקס מכבי תל אביב, ולמרות הרצון הגדול לראות את השחקן סוגר חוזה עד לתום העונה, עדיין העסקה לא נסגרה ובקבוצה חוששים שגם קבוצות אחרות בליגה ינסו לפתות את השבדי להגיע. בצוות המקצועי סימנו את פריצה כשחקן שיוכל מצד אחד לשדרג את החלק הקדמי ולתרום מהניסיון שלו, ומהצד השני אופיו הנוח לא יפגע במרקם החברתי. "הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים", אמרו במועדון. "הלוואי שזה ייסגר".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
הרבה חיוכים. שחקני מכבי פתח תקוה/מגד גוזני

לבן שמעון יש בשבועיים האחרונים צרות חיוביות, בעיקר לנוכח יכולתו של עודד גביש, שמגלה יכולת טובה ומנצל את ההזדמנות שניתנה לו בשל פציעתו של אליסון דוס סנטוס. הבלם הברזילאי אמור לשוב מפציעה לקראת המשחק הקרוב נגד בני סכנין, ומעניין יהיה לראות האם גביש ימשיך לתפוס מקום בהרכב או שמא ישוב לספסל. בנושא הזה אמר בן שמעון: "עודד גביש הוא היחיד שמאזן לי את כאב הראש משחקנים אחרים. הוא האדוויל שלי. הוא בכל שבוע מראה לנו שיש על מי לסמוך, וזה עוד משחק מצוין לארסנל שלו".

מוחמד כליבאת אמר בסיום: "אין יותר כיף מלהיכנס שתי דקות ולהבקיע. נקלענו באותן דקות לדקות לא טובות, ואני שמח שנתתי את העזרה הזו. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו כי עשינו ניצחון חשוב מאוד שייתן אוויר בהמשך הדרך. זה די ברור לכולם שהמטרה שלנו היא להתברג בחלק העליון בטבלה. לפי היכולת, אנחנו לא נופלים מהקבוצות האחרות".

לשאלה באשר לחיזוק ההתקפי שמתכננת הקבוצה אמר כליבאת: "אני לא צריך לענות על זה. יש צוות שיודע מה הקבוצה צריכה". לקראת המפגש שלו מול האקסית בני סכנין הוסיף החלוץ: "בשבוע הבא יהיה לנו משחק סופר קשה בדוחא ואני מקווה שנבוא לשם ונוציא את הנקודות. אני מאמין בחברים שלי שנוציא את המקסימום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully