וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "מוחמא מההתעניינות של מכבי חיפה, אבל יש לי חוזה בעירוני קרית שמונה"

3.1.2016 / 8:19

הקשר, שכבש צמד ב-0:3 על מכבי נתניה: "טוב לי ואני מרוצה פה". גם בקבוצה החמיאו: "הוא פשוט בזון". אמוטו יחתום בקרוב, טרייד דילמוני-הירש עדיין על הפרק. מאוריסיו יחתום ויושאל לקבוצה אחרת?

one

בווידאו: 0:3 לעירוני קרית שמונה על מכבי נתניה

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד מה-0:3 אמש (שבת) על מכבי נתניה. בקרית שמונה היו מודעים לכך שהם חייבים לנצח את האחרונה בטבלה והיו מרוצים מרמת ההשקעה והנחישות שהציגה הקבוצה, ובייחוד מהעובדה שהצליחו להשלים משחק שני ברציפות (כולל חצי גמר גביע הטוטו) ללא ספיגה אחרי תקופה לא טובה של ההגנה. בקבוצה החמיאו לאור אוסטוינד, שהציג יכולת טובה ולברונו, ששוב כבש ומוכיח מדוע הבעלים איזי שרצקי התעקש לגביו.

מעל כולם בקבוצה היו מרוצים מאופיר מזרחי, שנמצא בכושר הטוב בקריירה שלו . מזרחי נכנס לאחרונה למשבצת ולחלל שהותיר אחריו רועי קהת כשהוא עם שמונה שערים כבר בשלב זה של העונה. מזרחי מבוקש מאוד במכבי חיפה, אך הבעלים איזי שרצקי הבהיר שלא ישחרר את השחקן בחלון ההעברות הקרוב. "אופיר פשוט בזון", אמר שחקן בקבוצה", הוא בכושר מצויין ונכון לעכשיו הוא איש המפתח שלנו. מי שמכיר את אופיר יודע שהוא עובד תמיד קשה ושהוא מסוגל להפוך לשחקן שמוביל קבוצות גדולות".

מזרחי עצמו ניסה להרגיע את הרוחות סביבו: "אני שמח שניצחנו, זה יותר חשוב מהגולים שלי. אני שמח שהיכולת שלי עוזרת לקבוצה". על ההתעניינות של חיפה וחוסר הרצון של שרצקי לשחררו אמר השחקן: "טוב לי פה ואני מרוצה, אך נראה מה יהיה. אני לא מאוכזב שאיזי לא משחרר אותי, אני מוחמא מההתעניינות של הקבוצות כמו מכבי חיפה, אבל יש לי חוזה ויש פה בוס. ברור שארצה להתקדם אבל יש זמן".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
משחק שני ללא ספיגה. שחקני ק"ש/ברני ארדוב

על הנצחון הראשון בליגה אחרי התבוסה למכבי תל אביב אמר מזרחי: "התחושות היו לא נעימות ומאכזבות. הגענו למשחק נגד מכבי ושיחקנו התקפי, אבל לא כבשנו ומנגד ספגנו שערים. אין לוקסוס להחמיץ מול מכבי, הרמנו את עצמנו ואני שמח שזה מאחורינו. ניצחנו פעמיים השבוע. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אני מאמין שיגיע חיזוק ונתקדם בשבועות הקרובים".

למרות הנצחון, בקבוצה רוצים להתחזק כאשר אוסטין אמוטו צפוי להצטרף רשמית לשלוש וחצי שנים, וזאת לאחר שכבר חתם על מסמך עקרונות בקבוצה. מלבדו, בקרית שמונה רוצים להתחזק לפחות בעוד שחקן אחד, כאשר שחר הירש עדיין חזק על הפרק ובקבוצה נמצאים במגעים עם מכבי חיפה כאשר טרייד שיכלול את המעבר של חן דילמוני לחיפה נמצא על הפרק. בחיפה עשויים לבקש גם אפשרות להשוות כל הצעה בקיץ על אופיר מזרחי ו-וובה בראון.

שחקן עירוני קרית שמונה, אוסטין אמוטו. אדריאן הרבשטיין
יצטרף בקרוב. אמוטו/אדריאן הרבשטיין

במקביל, בקבוצה עדיין לא החליטו מה לעשות לגבי החלוץ הברזילאי מאוריסיו. בקרית שמונה התרשמו מאוד מיכולתו של השחקן, אך מבינים שצירוף שלו יגרום לשחרורו או הקפאתו של דויד מנגה. השחקן מבוקש מאוד במכבי נתניה, אך לא בטוח שיסכים לעבור כשבקרית שמונה מתלבטים מאוד לגבי המצב המורכב. אפשרות שעלתה בקבוצה וייתכן שאכן תצא לפועל היא שקרית שמונה תרכוש את כרטיס השחקן של השחקן ותשאיל אותו לקבוצה אחרת בארץ עד סוף העונה במטרה לצרפו בעונה הבאה.

בקבוצה מקווים שאחמד עאבד סובל רק מהתכווצות בשריר, אך בימים הקרובים השחקן יעבור שוב בדיקה כדי לוודא שלא מדובר בפציעה חמורה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully