וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פינס: "יש אצלנו לא פחות קהל מחלק ממשחקי הכדורגל"

2.1.2016 / 23:50

איגוד ההתעמלות הוקיר את הישגי הספורטאים בערב גאלה מיוחד בנוכחות כ-1,000 איש, היו"ר: "נמשיך להוביל את הספורט הישראלי קדימה". השופטת אורנה שי תשפוט גם באולימפיאדה בריו

אופיר פינס, יו"ר איגוד התעמלות אומנותית. מגד גוזני
יו"ר האיגוד פינס/מגד גוזני

ערב גאלה חגיגי לסיכום שנת 2015 נערך היום (שבת) על ידי איגוד ההתעמלות בנוכחות כאלף צופים. הערב כלל הופעות ראווה של כל ענפי ההתעמלות. במהלך הערב העניק האיגוד פרסים ותמריצים למצטיינים, ביניהם נטע ריבקין, נבחרת האקרובטיקה של ישראל שזכתה באליפות אירופה ונבחרת ההתעמלות האומנותית.

כמו כן, במהלך הערב התבשרה השופטת אורנה שי כי היא נבחרה לשמש כשופטת במשחקים האולימפיים בריו בהתעמלות מכשירים בנות. זוהי האולימפיאדה החמישית שבה שי תשפוט. באליפות העולם האחרונה שנערכה בגלזגו היא נבחרה לשופטת המצטיינת בתחרות, וזכתה כעת בהכרה נוספת על הופעותיה.

יושב ראש האיגוד, אופיר פז-פינס, אמר באירוע: "ערב מרהיב לעיני למעלה מאלף צופים הוכיח שיש קהל רב להתעמלות הישראלית. אנחנו נמצאים בפתחה של שנה אולימפית, שנה בה פעם נוספת הוכח שההתעמלות הישראלית תמשיך להוביל את הספורט הישראלי קדימה. מי שחשב שאין קהל שאוהב התעמלות היה צריך להגיע היום ולראות שיש כאן יותר צופים מאשר בחלק ממשחקי הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully