וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר באסיפה: "לא באתם עם גישה נכונה למשחק"

1.1.2016 / 14:22

מאמן הפועל באר שבע כינס את שחקניו לאור היכולת מול הפועל רעננה: "שחקנים לא הבינו שהם באים למשחק קשה". בעקבות התערבות במשחקון: בוזגלו ותורג'מן יביאו כיבוד לאימון. התלבטות לגבי הקישור האחורי

one

תחת מזג אוויר סוער, הפועל באר שבע קיימה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני. ברק בכר ושרון מימר חשבו תחילה להתאמן באולם, אך מאוחר יותר שינו את ההחלטה בגלל שמספר שחקנים שלא התאמנו באופן סדיר ביומיים האחרונים העדיפו לערוך אימון כדור. מאור מליקסון הוא השחקן היחיד שלא נטל חלק באימון וערך אימון ריצה, ובהתאם לכך בצוות המקצועי מעדיפים שלא לכלול אותו בסגל למשחק על מנת שלא לסכן אותו ולהחמיר את הפציעה.

בכר אסף את השחקנים לפני האימון וערך להם אסיפה, במהלכה הקרין את משחק הניצחון מול רעננה. על פי השחקנים, בכר לא היה מרוצה ממה שראה. האסיפה התנהלה בצורה רגועה, אך בכר לא פסח על הבעיות המקצועיות בה. "זה היה משחק קשה, משחק שצריך להתכונן אליו כמו שצריך, אבל לא באתם עם גישה נכונה. שחקנים לא הבינו שהם באים למשחק קשה", אמר המאמן והוסיף: "אני מדבר בעיקר על המחצית הראשונה".

שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. קובי אליהו
יביא כיבוד. בוזגלו/קובי אליהו

באימון עצמו ערכו השחקנים משחקון פנימי בין שתי קבוצות אותן קבע בכר. לא מדובר בתרגול של ההרכב הראשון מפני ששחקני ההרכב שיחקו בשתי הקבוצות. המאמנים ביקשו בתחילת האימון מהשחקנים לבחור שני נציגים מכל קבוצה. בסיום המשחקון, כשהקבוצה שנציגיה היו בן תורג'מן ומאור בוזגלו הפסידה (3:1 בסיכום ארבעת המשחקונים), השניים התבקשו לארגן ארוחה קלה לשחקנים בסיום האימון מחר. הקבוצה תצא למלון בחיפה ואת האימון המסכם לקראת המשחק תערוך ברמת השרון.

בכר מתלבט לגבי ההרכב. אופיר דוידזאדה שוב ייכלל בסגל אך תורג'מן מרשים וצפוי להמשיך לפתוח. רועי גורדנה נמצא בתמונה, אך ישנן מספר אופציות נוספות, שאחת מהן היא לפתוח עם דן ביטון או עם מאור בוזגלו, והשנייה היא להסיט את ויליאם סוארס לעמדת הקשר האחורי ולפתוח עם לואי טהא כבלם לצדו של שיר צדק, שהיום שיחק בקבוצה המנצחת. הקבוצה תחסר, כזכור, את ג'ון אוגו. "הוא ומליקסון מאוד משמעותיים. ברגע שהם לא נמצאים, יהיה לנו הרבה יותר קשה בחיפה". שלומי ארבייטמן, שביקש מבכר לעזוב, צפוי לקבל תשובה סופית בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully