וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פיראס מוגרבי קיבל מסמך חתום המאפשר לו לצאת לחו"ל

1.1.2016 / 11:21

ההנהלה לא מעוניינת לשחרר את שחקן הכנף לקבוצה בישראל, בשל החשש ממעבר שלו לקבוצת תחתית. מוגרבי הבהיר שמעתה כל כולו בבני סכנין, אך לא צפוי לפתוח מול הפועל עכו (שבת, 19:00)

one

הנהלת בני סכנין העניקה לקשר הקבוצה, פיראס מוגרבי, מסמך בו היא משחררת המקנה לו שחרור אם ימצא קבוצה אחרת בחו"ל. מוגרבי כזכור, ביקש מההנהלה להתשחרר והוצע כבר להפועל תל אביב. בנוסף, הוזכר כמועמד להפועל חיפה ולמכבי נתניה אלא שכעת הנהלת המועדון הבהירה לקיצוני שהיא מסכימה לבקשתו, אך ורק אם ימצא קבוצה בחו"ל ולא קבוצה בארץ.

מוגרבי נענה בחיוב להחלטת הקבוצה ובשיחה שהתקיימה בינו לבין ראשיה הבהיר שמעתה כל כולו בבני סכנין, ורק אם יקבל הצעה מקבוצה בחו"ל יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. בהנהלה העריכו שקבוצות הצמרת לא זקוקות לשחקן כמו מוגרבי, וחששו שאם יעזוב יהיה זו לקבוצה המתחרה עם בני סכנין על הישארות, ולכן החליטו לשחררו אך ורק לחו"ל.

בינתיים, לפי התרגול שערך המאמן יוסי אבוקסיס לקראת המשחק מול הפועל עכו (שבת, 19:00), עושה רושם שמוגרבי לא יפתח כשהילאל מוסא יקבל את ההזדמנות בהרכב הראשון. גם חאמד גנאים צפוי לרדת לספסל כשדיוגו קאצ'ובה, אם יהיה כשיר ב-100 אחוזים, יפתח במקומו. לפי אותו תרגול אגב, רן קדוש יפתח בהרכב אך בקבוצה אמרו שהמאמן יוסי אבוקסיס עדיין לא החליט לגבי עמדה זו כשייתכן מאוד ומחמוד קנדיל ימשיך בהרכב.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מרוכז בבני סכנין. מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully