וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נוטה לצרף מנהל טכני, לא ברור מה יהיו סמכויותיו

1.1.2016 / 10:26

הנושא יעלה לדיון בישיבת הנהלה. הירש ביקש לשחררו לקרית שמונה, במועדון אישרו: אם עאבד או מזרחי לא יצטרפו בינואר, ננסה להחתימם בקיץ. אפשרות: הירוקים יפנו לרועי גורדנה אם ישוחרר

one

מכבי חיפה עדיין לא מצאה את הקשר האחורי אותו היא מתכוונת להחתים בינואר. רוני לוי צופה במספר שחקנים, אבל טרם החליט לקדם את העברתו של אחד מהם לקבוצה. נראה כי מלבד אופיר מזרחי, במכבי חיפה לא מתלהבים לרכוש שחקנים בינואר, אלא רק בתום העונה. בראש רשימת הרכש, כפי שכבר פרסמנו, מופיע אופיר מזרחי אותו לוי רוצה מאוד ובמועדון מעוניינים להחתים גם את אחמד עאבד בקיץ. בחיפה עדיין מקווים ששירצקי יסכים לשחרר את אחד השחקנים תמורת שחר הירש, שביקש ממכבי חיפה שתאפשר לו לחתום בקריית שמונה. אתמול, לאחר הפרסום בוואלה ספורט על המגעים בין הצדדים, כתב אחיו של מזרחי פוסט בו הוא מבקש משירצקי לשחרר אותו לירוקים.

"לעולם לא נירק לבאר ששתינו ממנה, במיוחד לא אחי הקטן. אבל כל אחד צריך להתקדם מתישהו. אז מה אתה אומר, איזי?", נכתב שם. נציגיו גלעד קצב ועו"ד יוסי גייר שוחחו גם הם עם שני הצדדים. שירצקי, אגב, לא מתנגד לשחרור חן דילמוני לחיפה, למרות שמבחינת לוי סדר העדיפות הוא החתמת קשר אחורי וקדמי משום שטאלב טואטחה עדיין לא חתם במקום אחר. בימים האחרונים עלתה אפשרות לנסות ולהחתים את רועי גורדנה מהפועל באר שבע במידה וישוחרר מהקבוצה. אם גורדנה יעזוב, חיפה תפנה אליו.

שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה, מול טאדאס קיאנסקאס, הפועל חיפה. ברני ארדוב
בדרך לכרמל? גורדנה/ברני ארדוב

כך או כך, עושה רושם כי החל מהעונה הבאה יהיה מעורב אדם נוסף בכל הקשור לענייני הקבוצה. חיפה נוטה לצרף אדם נוסף שיעבוד לצד המאמן וייתכן שיוגדר כמנהל טכני. בסוף העונה תתקיים שיחה בעניין בנוכחות קברניטי המועדון, בה יוחלט קודם כל מהן הסמכויות שהיא תאציל עליו ומה תהיה הגדרת התפקיד המדויקת שלו. כרגע, לא מדובר על מנג'ר בסגנון ג'ורדי קרויף אלא בדמות שפחות מעורבת בענייני רכש אולם יהיו לה סמכויות מסוימות וניסיון קודם בעניינים מקצועיים.

אביחי ידין צפוי לעבור לאדומים בתחילת השבוע, זאת לאחר שמרבית התנאים סוכמו. ידין, שעל האפשרות שיחזור לאדומים פורסם בוואלה! ספורט בתחילת נובמבר, יחתום על הסכם עד תום העונה, מה שאומר שאם הפועל תל אביב לא תרצה לרכוש אותו בסופה תמורת פיצוי קבוע מראש הוא יחזור למכבי חיפה והיא תנסה למכור אותו לקבוצה אחרת. גם אלון תורג'מן צפוי לסגור אצל האדומים, כשמתווה העסקה עדיין לא סוכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ניב אהרונסון
אדם נוסף במערכת. יעקב שחר/ניב אהרונסון

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע, כשבמהלך הפגרה שלה (בימים שני ושלישי) נקראו מספר שחקנים לאימון אישי בחוף הים יחד עם מאמן הכושר אורי הראל. האימון צולם והועבר ללוי ששהה באותה עת בחופשה פרטית בקפריסין. לאימון הזה הגיע באופן מפתיע גם אלון תורג'מן ששוחרר מהקבוצה. אתמול עבדו מספר מצומצם של שחקנים על אימונים מתוגברים. ששה מהם עם הפיזיולוג בוקי ירון שהתמקד בקואורדינציה, וששה עם אורי הראל, שהתמקד ביציבות. אחר כך נערך אימון חלוצים.

במועדון בדקו גם את רמת הכושר הגופני של השחקנים במהלך האימונים האחרונים, לאחר שלוי ביקש להשוות את נתוני השחקנים לאלה שהיו קיימים במערכת לפני כשלושה חודשים ולפיהם דווח על שיפור מסוים. "זה נכון שלא הפסדנו כבר ששה משחקים, אבל מה שחשוב באמת זה שהקבוצה מתייצבת. הגיע הזמן שננצח קבוצה גדולה העונה. זה יכול לקרב אותנו מאוד למקום השלישי", אמרו בקבוצה שמפגרת בשש נקודות מבית"ר ירושלים שבמקום השלישי. דקל קינן חזר מפציעה ויחליף את אעיד חבשי. 2,500 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully