וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון יחמיץ את המשחק מול הפועל ירושלים

1.1.2016 / 10:11

הגארד סובל מכאבים בקרסול ולא ייקח חלק במשחק מול האדומים ביום ראשון. אמור להיעדר כשבוע. רנדל עשוי לשחק. הצהובים נגד המנהלת: "נמאס לנו לספוג, זו לא הפעולה האחרונה"

one

מכבי תל אביב ממשיכה ברצף הניצחונות. אמש (חמישי) השיגו הצהובים את ניצחונם התשיעי ברציפות לאחר שהביסו 75:93 את הפועל חולון. למרות הניצחון הקליל, המאמן ז'אן טבק הרבה להעיר לשחקנים. למשחק הגיעו סקאוטים מה- NBA, שעקבו מקרוב אחר דראגן בנדר שהצטיין. אגב, בנדר טיפס השבוע למקום השלישי בדראפט המדומה של האתר המוביל Draftexpress.

בריאן רנדל החולה ישחק ככל הנראה בים ראשון מול הפועל ירושלים, אך החלטה סופית לגביו תילקח ביום שבת. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא הגארד יוגב אוחיון, שסובל מכאבים בקרסול ועלול להיעדר כשבוע.

גיא פניני סיכם את המשחק: "אנחנו משחקים טוב כי אנחנו עובדים קשה באימונים, עורכים המון הכנות לכל משחק ולוקחים אותו בשיא הרצינות. לכן יש תוצאות וניתן לראות אותן. כבר בחצי הראשון אנחנו קופצים על היריבה, זה עושה את החיים הרבה יותר קלים".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מרוצה, למרות הניצחון. טבק/ברני ארדוב

על המשחק הפיקנטי מול הפועל ירושלים אמר פניני: "משחק משמעותי בליגה, אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון, יש למשחק משמעות ואנחנו רוצים להתכונן אליו כמו שצריך, יהיה לנו את סוף השבוע בכדי לעשות את זה, לכל משחק יש חיים משלו, כמובן שמול הפועל ירושלים יש יותר פיקנטריה ויותר רעש מסביב. האווירה יותר טובה, אבל אנחנו צריכים לבוא ולשחק את המשחק. צריך לשחק את המשחק לא את האירוע. אם נגיע ונעשה את מה שאנחנו עושים כאן על בסיסי יומי באימונים ובמשחקים, יהיה בסדר".

לשאלה האם המשחקים באירופה יפריעו להצלחות בליגה הישראלית, השיב פניני: "אני מקווה שזה יעניק לנו דווקא עוד דחיפה, כי לשחק שני משחקים בשבוע מול יריבות ברמה רק יכול לשפר אותנו. אני מקווה ומצפה גם למשחקי היורוקאפ".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 75:93 את הפועל חולון

לכתבה המלאה
- הפרקט ביד אליהו במשחק בין מכבי תל אביב לבין הפועל חולון. קובי אליהו
לא סתם מאיימים. מרכז הפרקט בהיכל, אמש/קובי אליהו

סיפור המשחק אמש, למרות הניצחון, היה הסכסוך המתמשך הסכסוך בין מכבי תל אביב למנהלת, שהולך ומחריף לאחר שהנהלת מכבי החליטה להסיר אתמול את הלוגו של מנהלת הליגה ממרכז הפרקט. בצידי הפרקט נותרו עוד שתי מדבקות של ליגת ווינר, אולם גורם במכבי הבהיר אתמול: "אין כאן איום ואנחנו לא משחקים. פשוט נמאס מכל הזלזול והחוקים שנקבעים על ידי הדירקטוריון, שההרכב שלו מורכב מאנשים בעלי אינטרסים. נמאס לנו לספוג. הודענו לפני כמה ימים על התפטרות של שמעון מזרחי מהמנהלת. לא ניקח חלק יותר בכל מה שהולך שם, זו גם לא הפעולה האחרונה שלנו בנושא, אנחנו שוקלים לעשות עוד כמה דברים".

במנהלת ביקשו לקיים פגישה עם ראשי מכבי במטרה למצוא פתרונות. כזכור, אמש מסרו מהמנהלת בתגובה: "המנהלת רואה בחומרה רבה את הפרת תקנון המנהלת. המנהלת עומדת בכל המחויבויות הכספיות והשיווקיות לקבוצות ועומדת בכל ההסכמים ומצפה מהקבוצות לעמוד בהסכמים אשר הן עצמן אישרו וחתמו עליהם. המנהלת תטיל היטל כספי גבוה על כל קבוצה שלא תעמוד בתקנון המנהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully