וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הסירה את שלטי הפרסום של המנהלת

31.12.2015 / 20:48

הצהובים הניחו במרכז הפרקט פרוסומות של הקבוצה. המנהלת: "הם יקנסו". ז'אן טבק סיכם את הניצחון על חולון: "לא פתחנו כמו שרציתי. למשחק נגד ירושלים נגיע יותר מוכנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הסכסוך בין מנהלת הליגה לבין מכבי תל אביב ממשיך והערב (חמישי) עברו הצהובים לצעדים מעשיים. אחרי התפטרותו של יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי מהמנהלת השבוע, הסירה היום הקבוצה את הסמל של מנהלת הליגה ממרכז הפרקט לפני תחילת המשחק מול הפועל חולון.

מדובר בצעד נוסף של הצהובים, שהחליטו להתנתק מהמנהלת עד שסמכויותיו של פרנקל יורחבו או דרך קבלת ההחלטות תשתנה. במכבי זועמים על ההתנהלות וההחלטות במנהלת ומבהירים שוב כי לא ישובו עד "שלא יהיה שינוי מהותי", כהגדרתם. במנהלת ביקשו לקיים פגישה עם ראשי מכבי במטרה למצוא פתרונות.

לאחר שראו את מעשה מכבי תל אביב, נמסר מהמנהלת בתגובה: "המנהלת רואה בחומרה רבה את הפרת תקנון המנהלת. המנהלת עומדת בכל המחויבויות הכספיות והשיווקיות לקבוצות ועומדת בכל ההסכמים ומצפה מהקבוצות לעמוד בהסכמים אשר הן עצמן אישרו וחתמו עליהם. המנהלת תטיל היטל כספי גבוה על כל קבוצה שלא תעמוד בתקנון המנהלת".

- הפרקט ביד אליהו במשחק בין מכבי תל אביב לבין הפועל חולון. קובי אליהו
הפרקט בהיכל עבר שינוי/קובי אליהו

בסיום המשחק אמר המאמן ז'אן טבק: "לא פתחנו כמו שרציתי ולא לקחנו את המשחק ברצינות כמו שרציתי. כמאמנים, אנחנו יכולים לעבוד קשה ולהכין את השחקנים. אנחנו מסבירים שהמשחק חשוב, אבל לא הצלחתי בדקות הראשונות לעשות את זה ולכן ביצעתי שינויים בפתיחה. לאחר מכן השתפרנו והאיכות שלנו נראתה. אני מקווה שנדע לתרגם את התוצאות הטובות לאחרונה למשחק הבא מול הפועל ירושלים. אנחנו צריכים לעבוד על איך שאנחנו מגיעים מנטלית למשחקים כמו היום. מן הסתם למשחק מול ירושלים נגיע מוכנים ונעבוד יותר מקצועית. אני מקווה שנגיע עם יותר שחקנים בריאים למשחק הזה, שבריאן רנדל יחלים, ג'ורדן פארמר הגיע רק אתמול וכבר שיחק היום בלי שהתאמן כל השבוע".

המאמן מנגד, דן שמיר, סיכם: "משחק ללמוד ממנו. אני לא רוצה לדבר על מכבי, כי אני לא פרשן ולא עיתונאי, אבל הם עושים דברים שיש לנו מה ללמוד מהם, כדורסל אירופי קשוח, סולידי וטוב. לא קל לשחק נגדם 40 דקות, בטח לא בהרכב שלנו. הם הוציאו אותנו מהמשחק, יש לנו דברים טובים לקחת, אבל היום זה לא הספיק. אנחנו עושים כל מיני דברים. התחלף מאמן, נוספו שחקנים, השתנתה הקונספציה. קורים דברים וזה תהליך של קבוצה בלחץ. לשנות את מה שהיא עושה, כדי לעשות דברים אחרת ומן הסתם יש לזה מחיר וזה לא מתחבר בשנייה. ברור שאיפשהו אנחנו מאבדים את האנרגיות ולא עומדים בלחץ, אבל אני מקווה שבמלחמות האמיתיות שלנו זה לא יקרה לנו. אנחנו צריכים עוד גבוה וזה לא סוד, בשל הפציעה של ג'רמיס סמית. צריך עוד סבלנות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully