וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חסוס רואדה יבקש לעזוב, דה לוקאס בדרך החוצה

31.12.2015 / 20:20

הבלם צעק באימון: "לא אשאר". שחקן בקבוצה: "זו התנהגות של מישהו שיש לו הצעה". גורם במועדון: "הוא יישאר". בבית"ר יבקשו מדה לוקאס לחפש קבוצה. דראפיץ' מתכנן אסיפה קשה, גם טביב יגיע?

one

בתקציר: ההפסד של בית"ר בחצי גמר גביע הטוטו

בלם בית"ר ירושלים, חסוס רואדה, הגיע היום (חמישי) לאימון בבית וגן במצב רוח סוער וביקש לשוחח עם הצוות המקצועי. רואדה נראה מתוסכל מהסיטואציה האישית והקבוצתית וסיפר לאחר השיחה לחבריו לקבוצה כי הוא אינו מרוצה ועשוי לבקש לעזוב בקרוב.

בבית"ר ירושלים אמרו כי רואדה סובל מדי פעם מהתפרצויות זעם כאשר הוא מתוסכל, אך כי אין בכוונתו לעזוב באמת וגם אם יבקש, בקבוצה יסרבו לשחרר אותו. גורם בבית"ר ירושלים אמר: "לא כל שחקן שיש לו התפרצות עצבים או תסכול צריך לקחת יותר מדי ברצינות. נדבר עם חסוס, נרגיע אותו והוא יישאר".

שחקנים בקבוצה, ששמעו את רואדה, אמרו כי הבלם קיבל מידע מוטעה לפיו נכתב כי הוא מעוניין לעזוב או שיחתכו אותו, בעוד הכוונה הייתה בכלל לגבי פאבלו דה לוקאס. שחקן בבית"ר ירושלים אמר הערב: "חסוס הוא העוגן של ההגנה ואסור לחשוב על זה שיעזוב. לא מתאים לו מה שהיה היום. ההתנהגות שלו הייתה מוזרה והוא נראה כמו שחקן שיש לו הצעה ממקום אחר ורוצה שיחתכו אותו. בכלל, מאז ההפסד אתמול ישנו כאוס סביב הקבוצה וחייבים להרגיע את העניינים כבר עם ניצחון בשבת נגד בני יהודה".

חסוס רואדה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך החוצה? רואדה/קובי אליהו

מעבר לרואדה, נראה כי בבית"ר ירושלים יבקשו מפאבלו דה לוקאס לחפש קבוצה ולהתיר את החוזה שלו. לדה לוקאס יש חוזה לשנה וחצי הבאות ובקבוצה ינסו לצרף במקומו שחקן לחלק הקדמי. השחקן מחזיק במספר הצעות מהארץ ומחו"ל, אך לא בטוח שאותן קבוצות יעמדו בגובה החוזה שלו ולא מן הנמנע שהוא יסכים לעזוב את בית"ר ירושלים רק תמורת פיצוי.

מחר הקבוצה תערוך את האימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה, אך נראה כי לפני האימון או אחריו צפויה אסיפה קשה של דראפיץ' עם השחקנים, אליה עשוי להגיע גם הבעלים אלי טביב. גורם בקבוצה אמר: "ישנם שישה או שבעה שחקנים ממורמרים. חלק מהם יודעים שהם עוזבים ואחרים מנצלים את התקופה הקשה. צריך לעשות לזה סוף".

בנושא דני פרדה והביקורות על שיתופו אתמול, גם היום השחקן הגיע עצבני לאימון ודיבר בצורה לא יפה אל עובדי המועדון. בבית"ר אמרו: "אם אחד כמו פרדה מרשה לעצמו לצעוק על כל מי שזז, אז באמת צריך לזעזע פה אנשים".

הקבוצה ניצבת בפני סדרת משחקים קשה. לאחר שתארח את בני יהודה בשבת, היא תתכונן לשבוע של שלושה משחקים, הפועל כפר סבא בחוץ, מכבי חיפה בגביע המדינה ובני סכנין במשחק רדיוס, שייערך מחוץ לטדי. בבית"ר ירושלים מבינים כי ישנו לחץ לא בריא וינסו להוריד את האנרגיות השליליות עד למשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully