וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידורים אחרונים: העונה הסדירה ב-NFL מגיעה לסיומה

2.1.2016 / 10:00

מינסוטה מתארחת בלמבו פילד אצל גרין ביי לקרב על אליפות ה-NFC צפון. הג'טס צריכים ניצחון על האקס רקס ריאן והמקום הראשון בשתי החטיבות יוכרע במחזור סיום העונה הסדירה

אדריאן פיטרסון מינסוטה וייקינגס. Hannah Foslien, GettyImages
פיטרסון והווייקינגס ינסו לנצח את גרין ביי בחוץ/GettyImages, Hannah Foslien

איך זה תמיד נגמר מהר כל כך? העונה הסדירה ב-NFL תגיע לסיומה ביום ראשון הקרוב עם המחזור ה-17 והאחרון, רגע לפני שהפלייאוף יוצא לדרך. מה במוקד? הקרב על ה-NFC צפון בין גרין ביי למינסוטה, משחק מצוין בין אריזונה לסיאטל ובעיקר, מאבקי מיקום, כולל שתי הקבוצות שיזכו בחטיבות שלהן. כמיטב המסורת, הידיעה לקראת מחזור הסיום מסודרת לפי הבתים ולא לפי שעות המשחקים.

seperator

AFC מזרח (20:00):

בפאלו (8:7) - ניו יורק ג'טס (5:10), FOX

הבילס, עם האקס רקס ריאן, ניצחו השנה את ניו יורק בחוץ, אבל מאז קרו לא מעט דברים והסילונים, בזכות הניצחון הגדול על הפטריוטס בהארכה במחזור האחרון, נמצאים על סף עלייה לפלייאוף וזקוקים לניצחון. הם מגיעים במומנטום נהדר ועם חמישה ניצחונות רצופים, בעוד הבילס שוב נשארו בחוץ, כמו בכל עונה במילניום הזה.

מיאמי (10:5) - ניו אינגלנד (3:12), METV

טום בריידי הפסיד בעבר במיאמי, אבל אם זה יקרה הפעם, זו תהיה הפתעה גדולה. הפטריוטס פתחו ב-0:10 ומאז הפסידו שלושה מחמישה משחקים, אבל עדיין, ניצחון יבטיח להם את המקום הראשון בחטיבה והם בוודאי ישמחו על כך, בעוד היונקים נראים רע מאוד ורק רוצים שהעונה תיגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
גרונק והפאטס צריכים ניצחון כדי לסיים ראשונים ב-AFC/AP

AFC דרום (20:00):

יוסטון (7:8) - ג'קסונוויל (10:5)

הניצחון הקליל על טנסי, שהיה השני ברציפות של הטקסאנס, הציב אותם בעמדה מצוינת לזכייה שלישית בחמש שנים ב-AFC דרום. הם צריכים ניצחון מול הג'אגוארס, עליהם כבר גברו העונה בחוץ. ג'קסונוויל תסיים עונה בה הראתה התקדמות קלה, אבל שוב לא הפסיקה להפסיד.

אינדיאנפוליס (8:7) - טנסי (12:3)

הקולטס זקוקים לנס משוגע כדי להיכנס לפלייאוף וזה כנראה לא יקרה, כאשר מי שעשוי לפתוח עם צ'רלי ווייטהרסט, בעוד אנדרו לאק ומאט האסלבק פצועים. גם לטנסי "יש" על מה לשחק, שכן כרגע היא מחזיקה במאזן הגרוע בליגה ואם תפסיד, תשיג את הבחירה 1 בדראפט הבא.

seperator

AFC מערב (23:25):

דנבר (4:11) - סן דייגו (11:4)

הניצחון הדרמטי של הברונקוס על סינסינטי הציב אותם בעמדה טובה והם יזכו בבית עם ניצחון או לחלופין, אם קנזס סיטי תפסיד. דנבר תשיג את שבוע החופש אם תנצח ובמצב כזה, יכולה גם לזכות ב-AFC כולו במקרה שניו אינגלנד תפסיד. היא לא צפויה להיתקל במכשול רציני מדי מול הצ'ארג'רס המפורקים, אולי במשחקם האחרון עבור העיר סן דייגו.

קנזס סיטי (5:10) - אוקלנד (8:7), METV

הצ'יפס מגיעים לפלייאוף בתור הקבוצה החמה בליגה ועם רצף של תשעה ניצחונות. ההתקפה שלהם עדיין חורקת מאוד, אבל ההגנה עושה עבודה נהדרת וקשה לראות איך דרק קאר מפצח אותה, בעוד הריידרס ינסו לסיים בטעם טוב ועם ניצחון נוסף, שיסגור עונה חצויה עבורם. קנזס סיטי צריכה ניצחון לצד הפסד של הברונקוס כדי לזכות בבית.

טראוויס קלס שחקן קנזס סיטי צ'יפס. Jamie Squire, GettyImages
לצ'יפס עוד יש צ'אנס לזכות בבית/GettyImages, Jamie Squire

AFC צפון (20:00):

סינסינטי (4:11) - בולטימור (10:5), 5+ לייב

הבנגאלס היו קרובים לנצח בדנבר, אך שמטו יתרון גדול ויצטרכו להתפלל כעת כדי להשיג את שבוע החופש. בולטימור מגיעה אחרי שכבר הרסה ליריבה אחת, פיטסבורג והיא תשמח לעשות זאת שוב, למרות כל הפצועים שלה. סינסי תקבל שבוע חופש עם ניצחון לצד הפסד של דנבר או עם ניצחון של הצ'יפס לצד הפסד של דנבר.

קליבלנד (12:3) - פיטסבורג (6:9)

ההפסד המאכזב מול הרייבנס אולי חיסל את העונה של הקבוצה מעיר הפלדה, שזקוקה לניצחון שלה ולהפסד של הג'טס כדי להיכנס לפלייאוף, למרות יכולת מצוינת בחודש וחצי האחרונים. הבראונס יכולים לזכות בבחירה הראשונה בדראפט אם טנסי תנצח והם יפסידו והם ינסו לנקום בפיטסבורג, מולה הם כמעט תמיד חוטפים, על ה-30:9 מהמפגש הראשון העונה.

seperator

NFC מזרח (20:00):

דאלאס (11:4) - וושינגטון (7:8)

הבית הזה גמור והרדסקינס הם הקבוצה היחידה שיודעת לפני המחזור באיזה מקום היא תהיה בפלייאוף (רביעי). וושינגטון תנסה לסיים את העונה במאזן חיובי ולהגיע לפוסטסיזן במצב רוח טוב, בעוד הקאובויס, שהפסידו שישה משבעה משחקי בית העונה, צפויים להמשיך עם קלן מור החלש ורוצים להשלים לפחות סוויפ עונתי מול היריבה מהבירה.

ניו יורק ג'איינטס (9:6) - פילדלפיה (9:6)

משחק לפרוטוקול בין שתיים מאכזבות העונה, כאשר המפסידה תזכה למיקום קצת יותר טוב בדראפט הקרוב. זה עשוי להיות משחקו האחרון של טום קופלין בניו יורק (אחרי שצ'יפ קלי כבר פוטר השבוע) והוא ינסה להחזיר לאיגלס על ה-27:7 מהמפגש הראשון העונה.

קירק קאזינס וושינגטון רדסקינס. AP
הרדסקינס יגיעו במצב רוח חיובי לפלייאוף? קאזינס/AP

NFC דרום:

קרוליינה (1:14) - טמפה ביי (9:6), 23:25

אחרי שאיבדה באכזריות את האפשרות להשיג עונה מושלמת וספגה הפסד ראשון לאחר 18 ניצחונות רצופים בעונה הסדירה, הקבוצה של רון ריברה תנסה לפחות לשמור על המקום הראשון בחטיבה ולשם כך היא זקוקה לניצחון. מצד שני, יכול להיות שהפנת'רס יעניקו מנוחה לכמה מהכוכבים שלהם והבאקס ינסו לנצל זאת כדי להפתיע.

אטלנטה (7:8) - ניו אורלינס (9:6), 20:00

עוד משחק לפרוטוקול בלבד, כנראה משחק הפרידה של הסיינטס משון פייטון ואולי גם מדרו בריס. הפאלקונס לפחות יצאו בטעם טוב מעונה שהתחילה נהדר ונמשכה נורא, אחרי הניצחון על קרוליינה. הם ינסו לסיים במאזן חיובי.

seperator

NFC מערב (23:25):

אריזונה (2:13) - סיאטל (6:9), FOX

משחק נפלא במדבר. הקרדינלס יכולים עדיין להשיג את המקום הראשון ב-NFC, עם ניצחון לצד הפסד של קרוליינה. לשם כך, הם יצטרכו לעבור את הסיהוקס, שההפסד שלהם בבית לסנט לואיס החזיר אותם כמה צעדים לאחור אחרי תקופה טובה. סיאטל תוכל לסיים חמישית עם ניצחון לצד הפסד של מינסוטה.

סן פרנסיסקו (11:4) - סנט לואיס (8:7)

המשחק האחרון בסן פרנסיסקו עד לסופרבול שייערך בעוד חודש. הניינרס רק רוצים שהעונה הנוראית תסתיים ומגיעים אחרי הפסד בדטרויט. הראמס, שכבר הביסו את סן פרנסיסקו העונה, הבריקו עם ניצחון בסיאטל ויכולים לסיים במאזן חצוי.

ראסל ווילסון עם שחקני סיאטל סיהוקס. Patrick Semansky, AP
איך הסיהוקס יתאוששו מההפסד? ווילסון/AP, Patrick Semansky

NFC צפון:

גרין ביי (5:10) - מינסוטה (5:10), בין ראשון לשני, 3:30, FOX, ספורט 5 ו-HD

המשחק של המחזור ייערך בלמבו פילד, שם שתי היריבות הגדולות ייפגשו לקרב ישיר על אליפות הבית. גרין ביי כבר הביסה העונה את מינסוטה בחוץ, אבל התוצאות הרעות שלה אפשרו לווייקינגס להישאר צמודים. בשבוע שעבר, הפאקרס הושפלו באריזונה ואילו מינסוטה נראתה מצוין מול הג'איינטס. המנצחת תסיים במקום השלישי בחטיבה, המפסידה תלך לווילד קארד.

שיקגו (9:6) - דטרויט (9:6), 20:00

עוד שתי קבוצות עם עונה מאכזבת. הברס במאזן 6:1 בלבד בבית, אבל לפחות ניצחו את האקס לאבי סמית' בשבוע שעבר. הליונס ניצחו השנה 34:37 מרתק במפגש הראשון וינסו לסיים עם ניצחון נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully