וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראמן גרמין אילת 2016: 2000 ספורטאים מ-25 מדינות ישתתפו בתחרות

31.12.2015 / 17:27

תחרות איש הברזל הגדולה ביותר שנערכה בישראל תיפתח עם שיא בכמות המשתתפים. בין הבולטים: בארט קנדל ההלנדי, מנצח התחרות מהשנה שעברה, ואירנה מאזין הישראלית, האלופה בקטגורית הנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צפויה תחרות מעניינת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי, 29.1, תוזנק באילת תחרות 'ישראמן גרמין' 2016 – אירוע הטריאתלון הגדול ביותר שנערך בישראל. התחרות הפכה למסורת בינלאומית השוברת מידי שנה שיאים של איכות. לתחרות, שתוזנק אור לבוקר יום שישי נרשמו השנה כ-2000 ספורטאים (שיא משתתפים) שייקחו חלק באחד מאתגרי הספורט הקשים ביותר. מעבר לשיא המשתתפים, נקבעו כבר עכשיו שיאים חדשים בהרשמות למקצה המלא (למעלה מ 220 ספורטאים), לחצי הישראמן (כ-900 במקצים לגברים ולנשים), לילדים (כ-125) ובתחרות השלשות (למעלה מ-700 משתתפים).

ההולנדי בארט קנדל, שניצח אשתקד בזמן של 9:42:24.45 שעות הבטיח את השתתפותו באירוע וינסה להגן על תוארו ביחד עם האלופה הישראלית אירנה מאזין שניצחה במרחק המלא בזמן של 11:53:51 שעות. גם הפורטוגלי סרג'ו מרקס והצ'כי פטר ווברוסק ישתתפו באירוע, יחד עם מנצחת ישראלית נוספת משנה שעברה, ענבר זהבי, ומנצחות החצי בשנתיים האחרונות, מרטינה דוגנה ואנג'ליה אליס הקטור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספר שיא של מתחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בשנה שעברה הסיפור הגדול של הישראמן היה הניצחון הדרמתי, שהוכרע רק בקילומטרים האחרונים, של ליאור זך מאור (10:21:20.10 שעות) על עמית פיין (10:32:30.40 שעות), הרי שהשנה צפוי קרב איכותי מרתק בין תום מרמרלי (אלוף הישראלים שלוש פעמים שלא השתתף בשנה שעברה), דן אלתרמן (הישראלי הראשון בחצי לפני שנתיים) בניסיון ראשון במרחק המלא, בר רדנסקי, שסיים שלישי מהישראלים בשנה שעברה ודימה גרבובסקי שהיה ראשון הישראלים בחצי ושלישי כללי אשתקד והשנה ינסה לעבור את המרחק המלא.

בתחרות חצי ישראמן לגברים, בין השמות הישראלים הבולטים ניתן למצוא את ניר רייכמן (שסיים שני מבין הישראלים אשתקד), רועי זוארץ מנבחרת ישראל שינסה בפעם בראשונה את המרחק, וגם אלון פדר שבשנה שעברה היה בין הישראלים הבולטים במרחק המלא והשנה יתמקד בחצי.

  • עוד באותו נושא:
  • ישראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully