וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בניסיון אחרון לצירוף אופיר מזרחי, אחמד עאבד יגיע בתום העונה?

31.12.2015 / 10:27

רוני לוי מתעקש על חלוץ עירוני קרית שמונה, שחר שוחח עם שירצקי שטרם הסכים למהלך וינסה לרכוש את עאבד אם לא ייצא לחו"ל. פלט לקראת באר שבע: "יותר חזקה מהקבוצה בה אני שיחקתי"

אדריאן הרבשטיין

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, שוחח שוב עם בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, בנוגע לאפשרות לרכוש את אופיר מזרחי, זאת למרות דבריו של שירצקי לפיהם הוא לא ישחרר את מזרחי, וובה בראון ואחמד עאבד עד תום העונה. במועדון מקווים שיוכלו לממש את רצונו של רוני לוי ולהחתים אותו בקבוצה, משום שזה השחקן המועדף עליו.

בקבוצה החליטו לנסות ולרכוש את אחמד עאבד לקראת הקיץ אם לא ייצא לחו"ל. מבין כל השחקנים שהוזכרו, שירצקי מוכן לשחרר רק את חן דילמוני. כזכור, רוני לוי מעוניין בקשר אחורי זר ולכן משהה כרגע את עסקת ז'אורז'יניו, שלא מתקדמת. העדיפות היא לשחקן שיכול לתפקד גם כקשר 50/50 כדי שלא לעצור את ההתקדמות של נטע לביא. הסקאוט גוסטבו בוקולי צפה בדיסק עם ביצועיו של הקשר הגנאי מוחמד אבובקרי והעביר את רשמיו ללוי, שעדיין לא קיבל כל החלטה בעניין.

הקשר אביחי ידין עדיין במגעים עם הפועל תל אביב. אתמול התבקש הקשר לצאת מהאימון פעמיים, גם מחוץ לחלק הטקטי. ידין רוצה לסגור אצל האדומים בתנאי שמכבי חיפה תשלם את שכרו עד תום העונה – 115 אלף דולר. ייתכן שבמסגרת העסקה הירוקים ישלמו חלק קטן משכרו אך יתקלטו את שמואל שיימן אם דילמוני לא יגיע לקבוצה, מה שיעזור לאדומים להשתחרר מחוזהו.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עם עוזרו רונן גבאי. אדריאן הרבשטיין
יצליח להביא את מזרחי? רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

בתקשורת הסרבית קשרו בימים האחרונים את שמו של ניקולה דרינצ'יץ' לפרטיזן בלגרד. כפי שפרסמנו, קשר מכבי חיפה צפוי לעזוב את הקבוצה והמטרה שלו היא לחזור לסרביה, כשסוכניו כבר קיבלו הודעה בעניין. אייל משומר צפוי לעזוב גם הוא. המגן בן ה-32 יספוג ירידה בשיעור מסוים בשכרו אם יישב ביציע ולא ישחק עד תום העונה, אך בכל מקרה המטרה שלו היא למצוא קבוצה אחרת. קובי מויאל ימשיך להגביר את קצב האימונים במטרה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים. שמעון אבוחצירה ממתין לתשובה סופית של רופאי מכבי חיפה לגביו.

החלוץ גליינור פלט אמר לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני: "באר שבע קבוצה טובה מאוד עם הרבה איכות. יש להם כוח, מהירות, טכניקה, ורוב השחקנים משחקים ביחד כבר כמה שנים. אני חושב שזו קבוצה יותר חזקה מהבאר שבע שאני שיחקתי בה. אבל גם לנו יש קבוצה טובה ואנחנו בתהליך של התקדמות, כך שיש לנו הזדמנות לקחת את הנקודות. אירופה? אם שואלים אותי, זו המטרה. אבל כמובן שצריך לבתקדם ממשחק למשחק ולא לדבר על המיקום בסוף העונה".

פלט נשאל על כך שישב ביציע של אוהדי באר שבע במשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, והסביר: "זו הייתה טעות שלי. ביקשתי מוויליאם סוארס לסדר לי כרטיסים, וכשהגעתי גיליתי שזה ליציע הרגיל. כבר הייתי שם, אז החלטתי להישאר. חשוב לי שהאוהדים של מכבי חיפה יידעו שאני אעשה הכול בשביל הקבוצה ואתן בשבילה הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה, גליינור פלט. אדריאן הרבשטיין
"באר שבע מהירה, חזקה, טכנית". פלט/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. אדריאן הרבשטיין
בניון באימון היום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully