וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן לברק בכר: אם יגיע חלוץ, אעזוב את הפועל באר שבע

31.12.2015 / 9:15

במועדון טוענים: החלוץ שוחח עם המאמן והבהיר שלא יישאר במצב הנוכחי. סוכנו של גדיר מפעיל לחץ על לוקרן לשחררו לקבוצה. במועדון התעניינו בקבהא, דמי ההשבחה למכבי פ"ת מונעים את קידום העסקה. ומה עם גורדנה?

one

בווידאו: הפועל באר שבע מנצחת את הפועל רעננה

שלומי ארבייטמן החליט לעזוב את הפועל באר שבע, כך על פי גורמים במועדון הטוענים כי החלוץ שלח מסר ישיר למאמן ברק בכר. "שלומי נכנס לשיחה אצל ברק והבהיר לו שהוא לא רוצה להישאר אם יגיע חלוץ", אישרו אמש במועדון. "החלטנו שעד שלא יגיע שחקן לא נשחרר אותו וזאת התשובה שהוא קיבל". נציגו של השחקן, אבי נמני, מנסה לקדם את הגעתו לקבוצה אחרת, כשהפועל תל אביב עדיין חזק בתמונה. ארבייטמן יסכים לחתום בתנאי שיקבל חוזה ארוך טווח. "עדיין לא קיבלנו כל החלטה לגביו", הבהירו בבאר שבע. "בימים הקרובים נראה מי בדיוק מגיע, ואז נקבל החלטה".

ולצורך העניין הזה, באר שבע הגישה הצעה נוספת על מוחמד גדיר ותנסה לקדם את המהלך. במועדון רוצים מאוד את חלוץ לוקרן, שעל הפניה הרשמית בנוגע אליו פורסם בוואלה! ספורט. גדיר נחת שלשום בישראל ורוצה מאוד לשחק בבאר שבע. הבלגים דרשו כחצי מיליון יורו, סכום דומה לזה בו נרכש החלוץ ממכבי חיפה, ונראה כי כעת הוא מוכנים להתפשר על כ-400 אלף יורו, כך לפחות על פי שיחה שהתקיימה עם סוכנו. ברקת עדיין לא מוכנה לשלם את הסכום הזה ויודעת כי גם מכבי תל אביב נכנסה לתמונה, והפועל תל אביב שוב מתעיינת בו לאור הפיצוץ עם טוטו תמוז. "גדיר חלוץ מצוין שיכול להתאים לנו, הוא רק בן 24. אבל כדי שהעסקה הזאת תצא לפועל לוקרן חייבת להתפשר", אמרו אתמול במועדון. טוטו תמוז נמצא בעדיפות משנית משום שבמועדון סברו קודם הנחיתה שלו שייתכן שלא יעבור בדיקות רפואיות ובכר לא מעוניין לקחת סיכונים בעניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לנגב? גדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועדון הבהירו כי הם נוטים לאייש את משבצת הקשר האחורי בשחקן זר, אם כי נעשתה בדיקה גם לגבי שחקנים ישראלים. בימים האחרונים עלתה אפשרות להחזיר לישראל את שחקנה של מאריבור, מרואן קבהא, המיוצג על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן, אך נראה כי הנושא יירד מהפרק משתי סיבות. הראשונה: הבעיות בשחרורו מהקבוצה הסלובנית נעוצות בעובדה שבאר שבע אמורה לשלם דמי השבחה למכבי פתח תקוה, משום שעדיין לא עברה שנה מאז שעזב את הלוזונים. השניה, קבהא, שרושם עונה טובה מאוד בסלובניה נוטה להישאר בשלב זה בקבוצתו ולחזור לישראל בתום העונה. בכר רוצה מאוד את וובה בראון ומוכן לוותר על החתמת שחקן התקפה כדי לפנות תקציב לעסקה כזאת, אבל הקשר עדיין לא משוחרר מקריית שמונה. אם איזי שרצקי ישנה את דעתו ובאר שבע עדיין לא תחתים קשר, היא תגיש הצעה מסודרת.

מאור מליקסון סובל ממתיחה קלה וייתכן שיהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה ביום שני, אך נראה כי בסופו של דבר הצוות המקצועי יבחר שלא לשתפו, כדי שלא תיווצר החמרה בפציעה. רועי גורדנה רשם משחק לא טוב, וייתכן שיחזור לספסל במשחק הבא. בכר רוצה להביא שחקן זר על העמדה שלו, ובמועדון עדיין טוענים כי הוא לא ישוחרר למרות שפתח פעם אחת בלבד בהרכב מאז ההפסד לעכו לפני כמעט סיבוב שלם. גורדנה עצמו הבהיר לחבריו בקבוצה שלא ימהר לעזוב, אם כי המצב הקיים עשוי לגרום לו לשנות את דעתו. "רועי נמצא במצב לא פשוט. הוא קיבל הזדמנות ולא ניצל אותה, ועכשיו רוצים להביא שחקן נוסף על העמדה שלו", הסביר אתמול אחד השחקנים. "יש לו הרבה כישרון ברגליים, הוא נקלע לסיטואציה לא קלה אחרי שבעונה שעברה פתח רוב המשחקים (20, א"י) בהרכב. קשה לראות את בכר מוותר על הובאן, ראדי וזר כשהוא רץ איתם לאליפות".

ג'ון אוגו, שנישא שלשום לבחירת לבו התראיין בתקשורת הזרה וסיפר כי שקל לפרוש מכדורגל בשלב מוקדם בשל לימודיו. בראיון הוא התייחס גם למאבק של קבוצתו על האליפות. "יש לנו הזדמנות טובה העונה ואני מאמין שנסיים אותה כאלופים בגלל שלכך אני משתוקק", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully