וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר המליץ לאנז'ה על אוסטין אמוטו, עירוני קרית שמונה לא תשחררו

31.12.2015 / 11:45

החלוץ מחזיק בהצעה רשמית מהצרפתים, אך הוא חתום על מסמך עקרונות עם הקבוצה הצפונית. שרצקי: "הוא נשאר אצלנו". מאוריסיו הרשים, ועשוי להצטרף על חשבונו של מנגה, שיוקפא או ישוחרר

ברני ארדוב

אוסטין אמוטו שכבש אמש (רביעי) צמד בניצחון של עירוני קרית שמונה על בני יהודה 0:3 בחצי גמר גביע הטוטו, יחתום בקבוצה לשלוש וחצי שנים. הניגרי שהרשים בתקופה בה נבחן, כבר סיכם את תנאיו וכל שנותר היא חתימה שתהפוך את ההצטרפות שלו לרשמית. ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים שאנז'ה מעוניינת בחלוץ אוסטין אמוטו הנבחן בעירוני קרית שמונה. על פי הדיווח, הקבוצה הגישה בקשה לוויזה, וזכתה להמלצה על השחקן מאשר לא אחר ממאמנה של ארסנל, ארסן ונגר. הבעלים איזי שירצקי אמר בנושא: "הוא יישאר אצלנו".

בנוגע למאוריסיו, עדיין ישנה התלבטות. הברזילאי ששיחק 20 דקות הפגין יכולת טובה, אבל אם הוא יחתום, קרית שמונה תהיה צריכה לשחרר את דויד מנגה או להקפיא אותו, ומכאן נובעת ההתלבטות.

מלבד השניים הללו, בקבוצה עדיין מעוניינים להחתים את דייגו ניקולייבסקי ומחכים להחלטה של קבוצתו הארגנטינאית חימנסיה לה פלאטה לגביו. אם הקבוצה הארגנטינאית תשחרר את הקשר היהודי, ייפתח מו"מ לגבי תנאיו הכספיים. אוגו אוזוצ'וקוו הצעיר יושאל, ככל הנראה להפועל עפולה. מי שכבר עזב הוא עידו אקסברד, שחתם אתמול בהפועל פתח תקוה.

נאור עבודי שלא נכלל אתמול בסגל, עשוי לעזוב בהשאלה עד סוף העונה. עבודי מוערך על ידי אנשי המועדון, אבל לא מקבל הרבה דקות משחק. הפועל כפר סבא והפועל עכו כבר הביעו בו עניין, וישנה גם אפשרות שיושאל לקבוצת צמרת מהליגה הלאומית. חן דילמוני מועמד לעזוב בעצמו, כשבין המתעניינות בו ניתן למצוא את מכבי חיפה (בעסקת חליפין שתכלול את שחר הירש) ובית"ר ירושלים.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
בדרך לתואר שני העונה? שחקני קרית שמונה/ברני ארדוב

בקרית שמונה היו מרוצים מאוד מההעפלה לגמר גביע הטוטו וחולמים על זכייה בתואר שני אחרי אלוף האלופים בתחילת השנה. "ידענו שהמשחק נגד בני יהודה חשוב למועדון ולביטחון האישי שלנו", אמר אופיר מזרחי שכבש את השער השלישי, "ההישארות שלי פה? זה לא מאכזב אותי בכלל. קרית שמונה זה המקום שפרצתי בו. יש לי חוזה ואשאר פה כמה שצריך".

על הכושר בו הוא נמצא אמר מזרחי: "אני מרגיש שאני בכושר הכי טוב שלי ואני דוחף את עצמי כל הזמן לקצה היכולת. כולנו רוצים להמשיך ולצאת לדרך חדשה. בליגה דברים לא הולכים כמו שאנחנו רוצים. אנחנו מודעים למצב ולחשיבות של המשחק נגד מכבי נתניה. כבר אחרי המשחק אתמול הכנסנו לעצמנו לראש את המשחק בשבת".

עדכון ראשון: 08:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully