וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ שוחח עם גבאי והציע להחזירו למועדון בתפקיד אחר

31.12.2015 / 8:22

אחרי נתק של כחודשיים, הבעלים שוחח עם המנכ"ל המושעה והציע להחזירו לאחר שייגבש לו תפקיד שונה. גבאי צפוי לסרב ויטען להרעת תנאים. באגה צפוי להשתכר כ-60 אלף דולר עד לסיום העונה. שמו של קדוש עלה, גם מרטין פרלמן היהודי-ארגנטינאי מועמד

one

בווידאו: הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדות ב-1:1

האם המנכ"ל המושעה של הפועל חיפה אפרים גבאי נמצא בדרכו חזרה לקבוצה? הבעלים יואב כץ שוחח עם המנכ"ל המושעה לאחר נתק של חודשיים ביניהם. בשיחה זו, כץ הפתיע את גבאי כשאמר לו שייתכן שיחזיר אותו מהשעיה, אך לתפקיד אחר עליו הוא צריך לחשוב. גבאי אינו מתכוון לשוב למועדון בתפקיד אחר. אם יתבקש לעזוב, יטען להרעת תנאים, דבר שעלול להחריף את המתיחות שגם כך קיימת בין השניים.

בנושא אחר, שחקן הרכש החדש של הפועל חיפה, הקשר דימיטרי באגה, ירוויח עד סוף העונה 60 אלף דולר, כאשר בעונה הבאה שכרו יגדל והשחקן ירוויח, אם יישאר, 150 אלף דולר ויהפוך לאחד השחקנים בעלי השכר הגבוה במועדון. בהפועל חיפה מאמינים שבאגה, המחזיק ברזומה מרשים (שיחק בעבר בבאטה בוריסוב ולקח איתה חלק בליגת האלופות), ישדרג משמעותית את הקבוצה ובונים על כך שעזור לה לברוח מהתחתית.

הקשר סיכם את תנאיו באמצעות סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא, שהצליחו לשכנעו לחתום בקבוצת מרכז טבלה בישראל. הוא סיכם לעונה וחצי, כשהחתימה הרשמית תתבצע עם נחיתתו בארץ. בחוזהו הוכנס סעיף כי הוא יוכל להשתחרר לקבוצה אחרת בקיץ הקרוב תמורת פיצוי של 150 אלף דולרים. באגה ינחת בארץ ביום ראשון, יעבור בדיקות רפואיות ויצפה במשחק הקבוצה באיצטדיון בלומפילד מול הפועל תל אביב. באגה יקבל את חולצה מספר 55.

כעת, להפועל חיפה חמישה זרים בסגל, ובקבוצה מחכים לראת האם השוער הצ'כי, פז'מיסל קובארז', יהיה כשיר בתקופה הקרובה. קובארז' אמנם ערך אימון מלא, אך אם לא יהיה כשיר, במועדון ישקלו להקפיאו כששמו של רן קדוש עלה. במצב כזה, יצטרך קדוש להתמודד עם ניב אנטמן על אפודת השוער הראשון. גם השוער היהודי-ארגנטינאי, מרטין פרלמן בן ה-30, הוזכר כמועמד.

קשר נבחרת בלארוס דמיטרי באגה. Ian Walton, GettyImages
פרטי החוזה נחשפים. באגה/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully