וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצבים בבית"ר ירושלים: "אנחנו שנייה לפני משבר אמיתי"

31.12.2015 / 8:16

ההדחה מגביע הטוטו העלתה את מפלס הלחץ בבירה. ביקורת על פרדה ("כל הסיפור איתו מביך, הוא צריך להתאוורר במקום אחר"), אסקלינג עזב בזעם, כעס על מאטוביץ' שלא נכלל בסגל ולא הגיע למשחק. גורם על דה לוקאס: "השמועות מחלחלות וזה פוגע במשחק שלו"

one

בבית"ר ירושלים לקחו קשה את ההדחה בחצי גמר גביע הטוטו אמש (רביעי) אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה (2:0), ועיקר התסכול של שחקני ואנשי המועדון נבע מכך שהקבוצה לא משחקת טוב כבר מספר משחקים. "אנחנו שנייה לפני משבר אמיתי", הסביר גורם במועדון. "כדאי שכולם ייקחו את עצמם בידיים".

סלובודאן דראפיץ' אמר: "הגיע לנו להפסיד, היינו רעים והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. היו שחקנים שקיבלו הזדמנות ולא היו אגרסיביים ומחוייבים. לפעמים זה טוב שאתה מקבל את המכה הזאת ומבין בדיוק איפה אתה נמצא. בשני המשחקים האחרונים השגנו ארבע נקודות שלא הגיעו לנו וכולם צריכים להבין היום מה המצב שלהם".

שחקן בית"ר ירושלים דני פרדה. קובי אליהו
"כל שחקן בקבוצה חולם על קרדיט ודחיפה מאלי טביב כמו שפרדה מקבל"/קובי אליהו

לגבי החיזוק בינואר אמר דראפיץ': "אנחנו מחפשים להתחזק בשחקן או שניים, אבל רק אחרי בני יהודה נתחיל להתעסק בזה". יחד עם זאת, גורם במועדון הוסיף: "אם שחקנים ימשיכו ביכולת הזאת אולי זה יהיה יותר משחקן או שניים, יש כאן שחקנים שלא מבינים את המשמעות של להיות חלק מבית"ר ירושלים ומתעסקים בלבכות על מר גורלם".

דראפיץ' התייחס גם לירידה ביכולת של שחקנים כמו דן איינבינדר וניקיטה רוקאביציה ואמר: "יש תהליכים טבעיים, במיוחד בקבוצה שלא עשתה מחנה אימון וחלק מהשחקנים נכנסו לשיגרת משחקים ללא הכנה מסודרת. אנחנו מנסים למצוא את אלה שרעננים יותר אבל זה לא תמיד עובד. שוב, נצטרך להתייצב גם דרך אופי ולא רק דרך כושר או פיזיות".

בקבוצה התאכזבו שוב מדני פרדה שקיבל הזדמנות ופתח בהרכב. בבית"ר ציפו כי גם אם לפרדה לא הולך בחלק ההתקפי לפחות הוא היה יכול לבצע פעולות לחימה, ואמרו: "כל שחקן בקבוצה חולם על קרדיט ודחיפה מאלי טביב כמו שפרדה מקבל, והוא לא לוקח. הוא צריך לאכול את הדשא, והוא יצטער על זה בעתיד". בית"ר תחפש לפרדה קבוצה בינואר על מנת להשאילו. גם עומר נחמני לא היה טוב במחצית הראשונה והוחלף. דניאל אסקלינג שתורגל בהרכב במהלך השבוע ולא שיחק, יצא הביתה מיד עם סיום המשחק ונראה עצבני מאוד.

שחקנים בקבוצה גם הוסיפו: "יום לפני, גם כשהוא תורגל בהרכב, הוא הביע חוסר שביעות רצון לשחק, ואולי היה עדיף שלא לתת לו. כל הסיפור איתו מביך, עדיף לו להתאוורר במקום אחר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניקיטה רוקאביציה ופאבלו דה לוקאס שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משדר אפטיות. דה לוקאס/קובי אליהו

בבית"ר תהו לגבי העובדה כי זה משחק גביע הטוטו השני בו דושאן מאטוביץ' אמנם מקבל מנוחה אך לא מגיע לאיצטדיון. אלעד גבאי ולירוי צעירי שלא היו בסגל הגיעו למגרש בנתניה ושהו עם הקבוצה, ובבית"ר אמרו כי על אף שאין חובת הגעה לשחקנים שאינם בסגל, גם בבאר שבע וגם אתמול מאטוביץ' יכול היה להיות נוכח, במיוחד לאור העובדה שהוא נחשב לאחד המובילים בקבוצה: "בבאר שבע איינבינדר לא היה בסגל והגיע, אתמול אלעד גבאי שלא היה בסגל הגיע. גם דושאן יכול היה להגיע אם באמת היה רוצה, הוא כמו קפטן כאן יחד עם אצילי".

מעבר לכך, פאבלו דה לוקאס נראה מתוסכל אתמול על המגרש בדקות ששיחק ואף שידר אפטיות בלא מעט מקרים. בבית"ר אמרו: "השמועות על החלפתו בינואר כבר מחלחלות והופכות אותו לעצבני ופחות מחוייב". נראה כי בעשרת הימים הקרובים תתקבל החלטה סופית לגבי השחקן שמחזיק בחוזה לשנתיים בסך של 180 אלף יורו לעונה, כאשר ההערכה היא כי הוא יתבקש לחפש קבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully