וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "כל שחקן מקבל 2,000 שקל, אם תזכו תקבלו עוד 5,000"

31.12.2015 / 7:13

לוזון היה מאושר אחרי ההעפלה לגמר גביע הטוטו, ואמר: "זו הייתה חוויה, מגיע לנו". מכבי פתח תקוה הבטיחה מיליון שקל. שני שחקנים קדמיים יצורפו, פאנקה ישוחרר. קאניוק: "יכולנו לנצח גם 0:5"

צילום ועריכה: קובי אליהו

פרץ של רגשות נראה אתמול (רביעי) בחדר ההלבשה של מכבי פתח תקוה. השחקנים שחוו תקופה קשה ויצאו בשבועות האחרונים לדרך חדשה צהלו משמחה לנוכח ההעפלה לגמר גביע הטוטו, ולצד רפרטואר השירים המגוון הם שרו: "מענקים, מענקים, מענקים". ואכן אבי לוזון, מראשי הקבוצה, נכנס לחדר ההלבשה והבטיח לשחקנים כי בזכות הניצחון על בית"ר ירושלים, כל שחקן בסגל יזכה לקבל 2,000 שקל, ובמקרה שמכבי פתח תקוה תשלים זכייה בגביע, יקבל כל אחד מהם 5,000 שקל נוספים.

"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמרו בקבוצה והביעו שביעות רצון מהעובדה שבמשך 90 דקות מכבי פתח תקוה הייתה עדיפה בכל פרמטר על המגרש. אחרי יכולת לא מרשימה בליגה, שחקניו של רן בן שמעון לקחו ברצינות את האתגר ועשו צעד נוסף בדרך לתואר. "היה חשוב לנו לעשות משהו משמעותי", אמר אחד השחקנים. "אנחנו יודעים עד כמה זה חשוב לאבי ורצינו להעניק לו קצת שמחה".

לוזון עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני מאושר. נהניתי מאוד לראות את השחקנים נותנים את הכול. זו הייתה פשוט חוויה, מגיע לנו". בזכות ההעפלה לגמר, מכבי פתח תקוה הבטיחה לעצמה סכום של מיליון שקל, ובמקרה של זכייה בגביע, יתווספו לסכום הזה 300 אלף שקל נוספים. בפתח תקוה כבר עמלים בימים האחרונים על רכש, ומתכננים להתמקד בצירוף שחקנים לחלק הקדמי. שחקן זר יצורף על חשבונו של מינדאוגאס פאנקה שישוחרר, וייתכן כי שחקן ישראלי נוסף יגיע.

גידי קאניוק, שכבש את השער הראשון, אמר בסיום: "אני לא מסכים שהיכולת בליגה היא לא טובה. שיחקנו מצוין נגד בית"ר ואנחנו מקווים להביא את זה לליגה. אני חושב שלמדנו במשחקים הקודמים שהובלנו בהם 0:1 במחצית וירדנו אחורה. הפעם המשכנו לשחק, ועם יותר חדות היינו יכולים לנצח 0:4 או 0:5. לא בכל שנה אנחנו זוכים בתואר, אבל אנחנו מכוונים הכי גבוה. אני רוצה סוף סוף להביא גביע. למרות זאת, נישאר צנועים נגד הפועל כפר סבא בשבת. זה משחק אחר לגמרי שיהיה סגור יותר, ונצטרך למצוא את הפיתרונות מולם".

מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
המלאבסים בעננים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully