וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תנסה להתחזק בחלוץ זר: "חייבים לשנות פאזה"

31.12.2015 / 7:32

אחרי ההפסד הכואב לקרית שמונה, הזהובים מבינים שאין מנוס מצירוף שחקנים. בקבוצה אמרו: "אם לא נתעורר, נידרדר למאבקי תחתית בליגה". הקבוצה תקבל 525 אלף שקל על הופעתה במפעל

ברני ארדוב

בווידאו: בני יהודה מפסידה 3:0 לעירוני קרית שמונה

בני יהודה רשמה אתמול (רביעי) הפסד ראשון בעידן יוסי מזרחי, אבל מעבר לעובדה שהקבוצה נכנעה 3:0 לעירוני קרית שמונה, מה שמדאיג את הקבוצה זו היכולת החלשה שבאה לידי ביטוי במשחקים האחרונים. הזהובים דווקא עמדו טוב עד שהחלוץ הנבחן של קרית שמונה, אוסטין אמוטו, הבקיע את הראשון בדקה ה-38, והשלים צמד בדקה ה-45. אופיר מזרחי נעל עם שער משלו בדקה ה-79. עם זאת בבני יהודה יכולים להתנחם כשקיבלו סכום נאה של 525 אלף שקל מההשתפות במפעל, בכסף שאמור לשמש לרכש.

"זה היה נראה רע, כל המערכים לא עבדו בכלל", אמרו בקבוצה. "אם לא נתעורר ונשנה פאזה, נמצא את עצמנו תקועים במאבקי תחתית בליגה". בלי קשר, בבני יהודה מתכננים להתחזק בחלון ההעברות, וכפי שפרסמנו, בקבוצה יבדקו את האפשרות להחזיר את עוז ראלי שמושאל למכבי תל אביב. פרט אליו, בקבוצה מבינים כי יש לחזק את החלק הקדמי הדליל, ושמו של אלון תורג'מן, חלוצה של מכבי חיפה, נמצא על הפרק. פרט אליו, בבני יהודה יחפשו גם שחקן קדמי זר ויבחנו בקרוב מועמדים.

יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
חייב להתחזק. מזרחי/ברני ארדוב

הקפטן איציק עזוז אמר בסיום המשחק: "זו אכזבה גדולה להגיע לחצי הגמר, ולהפסיד 3:0. התוצאה פחות משקפת. במחצית הראשונה היינו טובים ושלטנו ברוב דקות המשחק. הגענו לכמה מצבים ולא הבקענו. דווקא חטפנו שער במתפרצת ומשם המשחק התקלקל לנו. חבל שזה קרה. אנחנו רוצים לשכוח את המשחק הזה כי יש לנו משחק חשוב בטדי בשבת".

עזוז העריך שההפסד לא קשור לכמות המשחקים בתקופה האחרונה, וציין: "אני לא חושב שנכנענו לעומס. זה לא תירוץ וגם לא הייתה עייפות. צריך לשים יותר דגש על הדברים שהמאמן אומר לנו וליישם אותם. אנחנו עובדים קשה ומנסים להשתפר. קיבלנו מאמן חדש ואנחנו מתרגלים אליו והוא מתרגל אלינו. אני מאמין שנשיג את התוצאות שאנחנו מקווים להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully