וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "לפעמים צריך לקבל סטירה כדי להתעורר, לא הופענו"

מאמן בית"ר ירושלים התאכזב עמוקות מהתצוגה של שחקניו בחצי גמר גביע הטוטו: "המשחק הזה יוריד אותנו לקרקע, חיזוק ייתן לנו דחיפה". בן שמעון: "אבי לוזון לא שמח ככה מאז הבר מצוה של ייטב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים הודחה הערב (רביעי) מגביע הטוטו בחצי הגמר אחרי הפסד 2:0 מול מכבי פתח תקוה, במשחק שנערך באצטדיון נתניה לעיני 3,000 צופים, רובם ככולם אוהדים של הקבוצה מהבירה. גידי קאניוק (33) ויובל יעקובוביץ' (59) כבשו את השערים המנצחים עבור המלאבסים, שקבעו דייט מול עירוני קרית שמונה בגמר שייערך ב-19 בינואר, ובו ינסו לזכות בפעם השנייה בהיסטוריה בגביע הטוטו.

"במחצית הראשונה לא הופענו למשחק בכלל. לפעמים צריך לקבל איזה סטירה כדי להתעורר", אמר מאמן בית"ר סלובודאן דראפיץ' בסיום. "הגענו לחצי גמר, רצינו להגיע לגמר. לא קרה שום דבר, ממשיכים הלאה לליגה. הציפיות מאיתנו עולות כי אנחנו מקום שלישי, זה יוריד אותנו לקרקע, לחזור לעמדות שלנו ולשחק כדורגל שאופייני לבית"ר ירושלים. אנחנו לא בתקופה טובה, אבל אני מרגיש שהחבר'ה מבינים את העניין ויחזרו למסלול. אין ספק שיש שחקנים שיכולים לעזור לנו בחוד ולתת לנו פוש לקראת סוף העונה. יש פה סגל לא רע בכלל ואנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. 2-3 שחקנים יתנו לנו פוש ענק".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ'. קובי אליהו
מאוכזב. דראפיץ'/קובי אליהו

בצד השני, רן בן שמעון ציין לטובה שלושה שחקנים ספציפיים, והתייחס גם לפרץ השמחה של אבי לוזון בחדר ההלבשה: "גידי, יובל ועודד גביש היו מצוינים. עודד לא קיבל מספיק הזדמנויות, אבל הוא מוכיח בכל משחק שיש על מי לסמוך. לא ראיתי את אבי שמח ככה מאז הבר מצווה של ייטב, כיף לראות אותו מרוצה ככה. מכבי פתח תקוה היא כמו אשתי, קודם עושים את הקניות ואחרי זה חושבים".

בן שמעון הוסיף: "היה כיף לראות את החבר'ה היום. השחקנים שלי באו לשחק כדורגל, השתחררנו מהלחץ של בית"ר והגענו הרבה פעמים למצבים מול שוער. זה היה צריך להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה. אנחנו לא מזלזלים באף תואר אם נזכה בו. יש לנו יריבה קשה מאוד בדמותה של קרית שמונה, איזי לא רוצה לעזוב אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully