וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי הוצע להפועל תל אביב, ז'אורז'יניו עדיין על הכוונת

הקשר שרוצה לעזוב את בני סכנין עשוי להתאחד עם גיא לוי, אך בשלב זה לא מתקיים מו"מ. בקבוצה מהמגזר מנסים לרקום טרייד על הברזילאי, כשההעדפה היא לעשות זאת עם מכבי חיפה. פציעתו של ליביו אנטל לא חמורה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של בני סכנין למכבי חיפה

קשרה של בני סכנין, פיראס מוגרבי, הוצע להפועל תל אביב, ששוקלת את מועמדותו לקבוצה ברצינות ועשויה לצרפו. כידוע, מוגרבי ביקש לעזוב את סכנין ומחכה להחלטה סופית של המועדון לגבי שחררו. בינתיים, נעשו גישושים ראשונים אצל גורמים בהפועל תל אביב, לגבי האם יהיו מעוניינים בקשר. האדומים לא פוסלים את האפשרות, אך בשלב זה אין משא ומתן רציני בין הצדדים. הדבר יקבל יותר תוקף כשמוגרבי יקבל את השחרור הרשמי.

מלבד מוגרבי, ניראה שהשחקן איתו ישנם מגעים רציניים יותר, הוא ז'אורז'יניו הברזילאי. בהפועל מעוניינים בשחקן, אך גורמים במועדון העלו טענות היום על כך שבסכנין לא רציניים במאת האחוזים לגבי העסקה ולכן היא אינה נחתמת. בהפועל חוששים גם שסכנין מעדיפה להעביר את השחקן למכבי חיפה. בקבוצה מהמגזר הציעו להפועל שתי אופציות - האחת, לשלם קרוב לשני מיליון שקלים עבור השחקן, והשנייה, להפחית משמעותית את הסכום ולהעביר לשורותיה את סיראז' נסאר ושחקן אחד נוסף מבין שמואל שיימן ורמזי ספורי, כשייתכן שבסופו של דבר סכנין גם תסכים להעברה של נסאר והשאלה בלבד של ספורי עד סוף העונה. במקביל, סכנין מאוד רוצה לקבל מחיפה עבור זאורזיניו את עטאא ג'אבר, שמעוניין גם הוא לעבור, אולם הירוקים מסרבים בשלב זה להעבירו.

שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
סכנין תשחררו רק עבור תמורה ראויה. ז'ארוז'יניו/יוסי ציפקיס

השחקן עצמו עשוי לפנות למאמן רוני לוי ולמנכ"ל איתמר צ'יזיק ולבקש להיות מושאל לבני סכנין עד סוף העונה, שמצדה מקווה שפגישה כזו תשכנע את חיפה לארגן עסקה שתכלות השאלה של ג'אבר, העברה או השאלה של שחקן נוסף וסכום כספי. "יש דיונים עם שני המועדונים", אמר גורם בכיר בהנהלת סכנין. "אנחנו הצענו את האופציות לשתי הקבוצות, ואם הם ירצו לעשות טרייד אז זה אפשרי. אם לא, אז נקבל כסף ונבחר אנחנו אילו שחקנים אנחנו רוצים להביא".

בנושא אחר על הפועל תל אביב, פציעתו של ליביו אנטל קלה בהרבה משחשבו, כשהשחקן סובל מנקע בקרסול בלבד וצפוי להיעדר כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully