וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה תבדוק אפשרות להחזיר את עוז ראלי

30.12.2015 / 11:33

הזהובים מעוניינים להתחזק בינואר, וינסו לבדוק אפשרות להשיב מההשאלה את המגן-קשר שעבר בקיץ. גם אלון תורג'מן על הפרק. סארי פלאח לא ישחק (19:00, 5+ לייב) מול עירוני קרית שמונה

one

בני יהודה לא מתכוונת לבצע שינויים רבים בחלון ההעברות שייפתח בקרוב, אבל בקבוצה החלו לבדוק מספר אופציות לחיזוק, כשאחת מהן היא החזרתו של עוז ראלי, שחקנה המושאל שעבר בקיץ למכבי תל אביב. בבני יהודה מבינים שראלי ממעט לשחק אצל האלופה ועד היום הוא שותף בשני משחקי ליגה, ועל כן קיימת אפשרות סבירה שהצהובים לא יעמדו בדרכו ויאפשרו את המעבר.

ראלי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בבני יהודה שמחזיקה גם באופציה לרכוש אותו בסוף השנה. בקבוצה מעריכים מאוד את יכולותיו של ראלי וישמחו לראות אותו מחזק את הסגל. מי שעוד נמצא על הפרק ובקבוצה בודקים אפשרות לצרפו הוא חלוצה של מכבי חיפה, אלון תורג'מן. בבני יהודה מעוניינים לחזק את החלק ההתקפי, וישמחו לראות את השחקן מצטרף ותורם מהניסיון שלו.

בני יהודה תפגוש היום (רביעי, 19:00) באצטדיון המושבה את עירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו. בקבוצה מודעים לעובדה שעלייה לגמר תכניס למועדון סכום של כמעט חצי מיליון שקל, מה שיאפשר לחזק את הקבוצה. סארי פלאח שחש כאבים ברגלו אתמול באימון לא ישחק, ובמקומו צפוי לפתוח אביב חדד בצוותא עם דן מורי. גם גל צרויה, שהיה פצוע בסוף השבוע האחרון, עשוי לקבל את ההדזמנות ב-11.

אביב חדד שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
צפוי לפתוח. חדד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully