וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה: "לא צריך 100 מיליון, שווים תואר"

שחקני בית"ר רעבים לעלות לגמר גביע הטוטו על חשבון המלאבסים (ד', 21:00, ספורט 5). התלבטות בין פריירה לקלטינס בקישור, נחמני יפתח. מנגד, מונונגה ייעדר בגלל צהובים, חוגי ומלמד בחוד

חצי גמרמחצית30/12/2015
בית"ר ירושלים
    0
      מכבי פתח תקוה
      one

      בווידאו: ה-0:2 של מכבי פתח תקוה על בית"ר ירושלים במסגרת הליגה

        בית"ר ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 21:00, ספורט 5) בנתניה את מכבי פתח תקוה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. בית"ר הרוויחה עד כה במפעל כ-525 אלף שקלים וניצחון יהיה שווה כ-475 אלף שקלים נוספים. לפיכך, מעבר ליוקרה והרצון לזכות בגביע, המשמעות הכלכלית של המשחק מחר עשויה להשפיע גם על רמת הרכש והשינויים שתבצע הקבוצה בחודש ינואר.

        בבית"ר זוכרים היטב את ההפסד 2:0 למכבי פתח תקוה בליגה, ובשיחות אישיות דיברו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עם השחקנים במטרה להימנע מטעויות אותן ממהרת היריבה לנצל. מעבר לכך, בבית"ר חוששים מעייפות של מספר שחקנים ורק לקראת המשחק מחר יוחלט סופית על ה-11 שיפתחו.

        בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת, אבל גביע הטוטו חשוב מאוד והשחקנים מדברים על זה ביניהם. כולם רוצים לזכות בו ולהניף גביע, לעשות כאן את השינוי ולהתחיל מסורת של קבוצת צמרת ותארים. כולם ראו את האכזבה אחרי התיקו מול הפועל חיפה ויש בזה גם משהו חיובי. השחקנים כאן מאמינים שהקבוצה הזאת שווה תארים והתמודדות בצמרת הכי גבוהה. לא תמיד צריך תקציב של 100 מיליון, גם קבוצות כמו אתלטיקו מדריד וקרית שמונה עשו תארים בתקציבים נמוכים מאחרות. אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים להתחיל עם גביע הטוטו, זאת יכולה להיות התחלה של מסורת"

        בבית"ר לא רוצים להתיש את קלאודמיר ולא בטוח שהוא יפתח מחר. אם פריירה יפתח, דוד קלטינס ישחק כמגן ימני, אך אם פריירה יהיה על הספסל קלטינס יפתח בקישור ודניאל אסקלינג ישחק כמגן. תומר ירוחם כבר לא חלק מהתכניות של הקבוצה שכן הוא צפוי לעזוב בינואר, ככל הנראה למכבי יבנה מהלאומית. דן איינבינדר צפוי לפתוח בקישור ואילו בחלק הקדמי יקבל עומר נחמני הזדמנות יחד עם לידור כהן וניקיטה רוקאביציה. דני פרדה תורגל בהרכב, אך ייתכן שנס זמיר יפתח. בכל מקרה השניים צפויים לחלק את דקות המשחק ביניהם. אורי מגבי יקבל קרדיט כמגן שמאלי. דובב גבאי ימתין על הספסל. לירוי צעירי ייעדר בשל כרטיסים צהובים.

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

        בשיתוף סאנופי
        קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
        לא רוצים להתיש אותו. קלאודמיר/ברני ארדוב

        מכבי פתח תקוה יודעת שניצחון והעפלה לגמר גביע הטוטו לא רק שיביאו הישג נהדר עבור המועדון שהפעם האחרונה שזכה בתואר הייתה ב-2003/04 (גביע הטוטו), אלא גם יסדר כסף לחיזוק בינואר. המלאבסים מתייחסים ברצינות למשחק, ואחד השחקנים אמר: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב יחסית בליגה, וזו הזדמנות לעשות צעד נוסף בגביע הטוטו. הגענו עד לפה, ויהיה חבל שזה ייגמר דווקא עכשיו".

        בצד המקצועי, רן בן שמעון מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו, בניגוד להרכבים שהעלה בצמד המשחקים מול מכבי חיפה. עידן שמש עדיין לא כשיר במאת האחוזים, וכך גם לגבי הבלם אליסון דוס סנטוס. צחי גיגי עדיין מתאמן בנפרד מחבריו ועוד לא החלים לגמרי מהפציעה בקרסול. ג'ו מונונגה מוצהב ולא יוכל לשחק.

        דור חוגי שחקן מכבי פתח תקוה (משמאל) עם אייטור מונרוי. יוסי ציפקיס
        ממשיך בחוד. דור חוגי/יוסי ציפקיס

        הרכבי הקבוצות

        אצטדיון: נתניה
        קהל: 3000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully