וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בבני סכנין מפציעתו של איגור יובאנוביץ', חאמד גנאים יהיה כשיר להפועל עכו

29.12.2015 / 15:52

המגן סובל מכאבים ודורש לעבור בדיקת MRI, בקבוצה חוששים שייאלצו להקפיאו ולשלם את שכרו. יוסי אבוקסיס עדיין לא החליט באילו עמדות להתחזק. הקשר שנפצע מול מכבי חיפה ערך אימון מלא

one

מגן בני סכנין, איגור יובאנוביץ', הסובל מכאבים באזור מפשעה, דורש בדיקת MRI. השחקן עבר צילום אולטראסאונד שלא העלה ממצאים מיוחדים, אך המגן טוען כי הוא סובל מכאבים שמונעים ממנו להתאמן בצורה סדירה. מכיוון שאינו מתאמן בצורה סדירה, המאמן יוסי אבוקסיס כלל לא יכול להתרשם מיכולתו וההערכה היא כי הוא בדרך החוצה מהקבוצה. במועדון חוששים שייאלצו להקפיאו או לשחררו יחד עם פיצוי מלא אם אכן יובאנוביץ' לא יוכל לחזור לפעילות, שכן במצב כזה אף קבוצה אחרת לא תוכל לקלוטו ולקחת מבני סכנין את משכרותו. בכל מקרה, במועדון רוצים מגן שמאלי נוסף כדי שיתחרה עם איאהב שאמי על חולצת ההרכב.

במקביל, בקבוצה מעוניינים להתחזק לקראת ינואר, כשאבוקסיס מתעקש להמתין כדי לראות את כל שחקני הסגל וכדי להחליט באילו עמדות יש להתחזק. הקשר הברזילאי, ז'אורז'יניו, מבוקש מאוד על ידי מכבי חיפה והפועל תל אביב ובקבוצה ינסו לרקום טרייד - במסגרתו יעברו שחקנים לבני סכנין בנוסף לסכום מסוים אם אכן הברזילאי יעבור.

בנושא אחר, חאמד גנאים ערך אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק בשבת, למרות המכה שקיבל במשחק מול מכבי חיפה.

שחקן בני סכנין, חאמד גנאים, מול שחקן מכבי נתניה, משה לוגסי. אדריאן הרבשטיין
יהיה כשיר למשחק הקרוב. גנאים/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully