וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "דירקטוריון המנהלת שודד את הקופה, אין להם בושה"

29.12.2015 / 11:29

במכבי תל אביב ממשיכים לתקוף את המנהלת אחרי העזיבה ומתעקשים שלא מדובר באיומי סרק: "עושים הכל כדי לפגוע בנו ומקבלים החלטות מטומטמות ומגוחכות. אם זה יימשך, לא נהיה חלק מזה"

one

אמש (שני) הכריז יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי על התפטרותו מכל תפקידיו במנהלת הליגה, ועל כך שמכבי תל אביב תחדל מהשתתפות פעילה במנהלת. מאז הודעתו של מזרחי ראשי מכבי תל אביב הוצפו בלא מעט שיחות ותגובות מעולם הכדורסל. במכבי מספרים כי קיבלו לא מעט הודעות תמיכה בנושא וכי הם נחרצים ולא מדובר באיום סרק. "דברים צריכים להשתנות שם", מבהירים בקבוצה. במכבי זועמים על ההתנהלות של הדירקטוריון המורכב מראשי קבוצות הליגה, בקבוצה טוענים כי יש מספר ראשי קבוצות קטנות, אשר באופן שיטתי ועקבי "עושים הכל בכדי לפגוע במכבי".

דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "גם חוק הצעירים הוא לא כדי לקדם צעירים, אלא כדי שמכבי תחזיק כל מיני ציוותים, מה שפוגע בנו ביורוליג. ואז הגיעה ההצעה על המתאזרחים, שהיא לא חוקית, ולמרות זאת הם הולכים לעורכי דין ומבקשים מהם 'לכו תמצאו דרך כדי להעביר את ההצעות האלו ולעמוד בחוק'. לא מדובר על איום, אם הם יקבעו תקנות לא סבירות ותקנות שהן עבירה על החוק לא נבצע אותן וזה לא מעניין אותנו יותר. לא נהיה שם יותר".

דייויד פדרמן הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא איומי סרק. פדרמן/ברני ארדוב

פדרמן מדגיש שוב כי טענותיו אינן מופנות כלפי עובדי המנהלת או שמואל פרנקל, אלא כלפי הרכב הדריקטוריון: "כל ההרכב של המנהלת הוא עקום. גם ביורוליג הקבוצות מהוות דירקטוריון אך שם ההנהלה היא זו שקובעת את החוקים ועושה מה שהיא רוצה לעשות. רק במקרים מאוד נדירים משנים את ההחלטות שלהם, פה זה בדיוק הפוך".

פדרמן זועם: "אין להם בושה. אולי כדאי שאותם גורמים שמובילים זאת יסבירו איך הם מעיזים, בלי שום בושה, לשבת בישיבה, לקחת ולחלק כספי ציבור של המדינה שמעניקה עבור שיטור ואבטחה, ואז לחלק את זה לא לפי הרשימות שהם הגישו למדינה. איך הם לא מתביישים לקבוע תקנות שהיועץ המשפטי שלהם אומר להם שזה לא חוקי?".

פדרמן מבהיר כי לא ההחלטה לעזוב אינה רגעית: "זה לא דבר שנולד היום או אתמול. אנחנו חושבים על זה הרבה מאוד זמן. זו תקופה ארוכה שאנחנו תוהים וחושבים בשביל מה אנחנו נמצאים שם. בין כה הם שודדים את הקופה ומחלקים את הכספים לפי מה שהם רוצים. את מכבי משדרים 40 פעמים בשנה, קבוצה אחרת משודרת פעם אחת ומקבלים את אותם כספים. ובאבטחה הם עושים דבר הפוך, לקחו העניקו לקבוצות 100 אחוז מעלויות האבטחה שלהם על חשבון ירושלים ומכבי".

פדרמן הוסיף: "כל החבר'ה האלו צריכים להבין. אין להם בושה? הם יושבים ומחלקים כספים? אם היה להם שכל הם היו מביאים את זה לדירקטוריון, לנסות להעביר את מה שהם רוצים כך. אבל איך אדם לא מתבייש לבוא ולקבוע לעצמו סכום של פי ארבע ממה שהגיע לו על חשבון אחרים בלי לערוך אפילו דיון כיצד הם מחלקים את הכסף? גם ההחלטה של הפיינל פור מגוחכת, מטומטמת וטפשית. קבוצה משחקת קרוב ל-40 משחקים ואז אם במשחק אחד קבוצה מנצחת אז כולם מכתירים אותה כאלופה. מה אלופה? מה היא עשתה כל השנה? למה לא מודדים את זה כמו שצריך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
טענות קשות. שמואל פרנקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully