וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פז'מיסל קובארז' חזר לאימונים חלקיים ומחכה לתשובת מומחה בעניינו

29.12.2015 / 11:00

בקבוצה מחכים לתשובה לגבי השוער הצ'כי, ניב אנטמן אמור להמשיך כשוער הראשון של הקבוצה בכל מקרה. במועדון רוצים את פיראס מוגרבי שמחכה לתשובות מיוסי אבוקסיס, לוקאס כהן הוצע

one

שוער הפועל חיפה, פז'מיסל קובארז', ייבדק אצל רופא מומחה שאמור לקבל החלטה בנוגע לחזרתו לפעילות מלאה של הצ'כי. קובארז' חזר לאימונים חלקיים וינסה להגביר היום (שלישי) את הקצב, אך בשלב זה לא ברור אם הוא עדיין כשיר לפעילות מלאה. בקבוצה ימתינו לתוצאות ורק אז יחליטו האם לצרף שוער חדש לסגל בינואר או שלא לבצע שינויים בעמדה זו. רן קדוש הוזכר כמועמד. אגב, גם אם קובארז' יחזור לפעילות, הנטייה בשלב זה לפחות, היא שאנטמן, שזוכה למחמאות מאנשי המועדון, ימשיך כשוער ראשון.

בינתיים, בקבוצה רוצים להתחזק בקשר לקראת ינואר כאשר פיראס מוגרבי יקבל הצעה לחוזה לעונה וחצי אם יקבל את השחרור מבני סכנין. גורמים בהפועל חיפה כבר גיששו אצל השחקן והבהירו לו את הפרטים, אך זה מחכה להחלטה של יוסי אבוקסיס בעניינו. בעניין אחר, לוקאס כהן, קשר יהודי ארגנטינאי בן 21, צפוי לנחות בארץ וינסה לחפש לעצמו קבוצה. הקשר, שמשתייך לדפורטיבו מרלו מארגנטינה, הוצע להפועל חיפה. לא נראה שבהפועל חיפה ייענו להצעה אך ייתכן ובסופו של דבר המאמן מאיר בן מרגי יזמן את השחקן להתרשמות.

עלי חטיב צפוי לקבל שחרור בינואר, מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית עשויה לקלוטו.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. קובי אליהו
יגיע להפועל חיפה? מוגרבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully