וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס שיבח את השחקנים, הפועל רעננה תתחזק בלפחות שחקן אחד

29.12.2015 / 8:50

על רקע האכזבה מההפסד להפועל באר שבע, המאמן נכנס לחדר ההלבשה והרים את רוחם של השחקנים. עידו לוי: "הם כמעט לא הגיעו למצב. שילמנו מחיר על חוסר ריכוז של רגע". הקשר בוואליה ינחת להתרשמות

one

הפועל רעננה יצאה מאוכזבת אתמול (שני) מאצטדיון טרנר. הקבוצה של חיים סילבס קיוותה לאסוף לכל הפחות נקודה מול הפועל באר שבע, אבל ירדה מנוצחת 2:0 ולמרות זאת בקבוצה העדיפו להסתכל על הדברים הטובים שהיו במשחק, כמו העמידה של השחקנים במחצית הראשונה, העובדה ששחקני הפועל רעננה הגיעו למרבית המצבים וחוליית ההגנה שתפקדה היטב ברוב שלבי המשחק.

בסיומו של המשחק נכנס חיים סילבס לחדר ההלבשה, עודד את השחקנים ושיבח אותם על היכולת. השחקנים נראו מדוכדכים, ואמרו: "זה פספוס גדול מבחינתנו כי באר שבע, פרט לשני השערים, לא הגיעה לכלום. כנראה שיש להם כבר מזל של אלופים".

בקבוצה לא תלו את האשמה בספיגת שני השערים בעובדה שסילבס ערך חילוף התקפי והכניס את ברק בדש על חשבונו של שניר שוקר, ואמרו: "השער הראשון נכבש ממצב נייח, וזה לא דבר של מה בכך לערוך חילוף כזה בדקה כזו באצטדיון כזה ומול קבוצה כזו. לפעמים זה עובד, לפעמים פחות, אבל זה לא מה שהפסיד לנו את המשחק".

שחקן הפועל באר שבע, בן ביטון, מול שחקן הפועל רעננה, עמנואל אמבולה. ברני ארדוב
רצף משחקים לא פשוט מחכה. אמבולה שומר על ביטון/ברני ארדוב

למרות שהקבוצה נמצאת במקום הרביעי ונראית טוב במשחקים האחרונים שלה, לפניה רצף משחקים לא פשוט כשכבר בשבת היא תארח בנתניה את מכבי תל אביב, ולאחר מכן היא תפגוש את עירוני קרית שמונה ותצא למשחק חוץ אצל מכבי חיפה. באמצע יחכה לה משחק גביע מול הכח עמידר רמת גן. סילבס כבר הצהיר שלא יערוך מהפכות בינואר, אבל כפי שפרסמנו, הקשר הזמבי לארי בוואליה בן ה-20 יגיע להתרשמות, ואם יותיר רושם טוב, הוא יוחתם.

הבלם עידו לוי אמר בסיום: "יש תחושת החמצה גדולה. עבדנו קשה, נתנו הכול, באר שבע כמעט לא הגיעה למצב במשך כל המשחק, אבל רגע אחד של חוסר ריכוז, ושילמנו את המחיר. אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים. באנו עם תוכנית משחק ברורה. הצלחנו להגיע למצבים בשתי המחציות, וחבל שלא השכלנו לכבוש, אבל אנחנו מסתכלים כבר על מכבי תל אביב. נבוא מוכנים ונקווה לצאת עם נקודות. הם יבואו במטרה לנקום על הסיבוב הקודם".

על המערך של שלושה בלמים אמר לוי: "אנחנו מתואמים, מכירים את שתי השיטות ועובדים לפי מה שחיים אומר לנו". על הקבוצה עצמה הוסיף לוי: "בשנה שאני פה הקבוצה עובדת קשה ונמצאת ביחד. זה מה שמייחד אותנו משאר הקבוצות. אם נמשיך ככה, נוכל להשתלב בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully