וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארולדיס צ'פמן עבר בטרייד מסינסינטי ליאנקיז

29.12.2015 / 8:10

ניו יורק התחזקה בקלוזר המצוין, אבל הוא עלול להיות מושעה לתקופה של עד 45 ימים בשל תקרית הירי, שפורסמה בתחילת החודש ומנעה את הטרייד שלו לדודג'רס

המגיש של סינסינטי רדס ארולדיס צ'פמן. Morry Gash, AP
היאנקיז לקחו את הסיכון. צ'פמן/AP, Morry Gash

שלושה שבועות לאחר שהטרייד שלו מסינסינטי ללוס אנג'לס דודג'רס נפל ברגע האחרון בגלל אישומים חמורים לפיהם ירה באקדח מספר פעמים במוסך ביתו במהלך ויכוח עם בת זוגתו, עבר הלילה (בין שני לשלישי) ארולדיס צ'פמן, הקלוזר המצטיין של הרדס, בטרייד לניו יורק יאנקיז תמורת ארבעה שחקני מיינור ליג.

עבור הפסים מדובר בשדרוג משמעותי לבולפן, אולם גם הם יודעים היטב כי הטרייד הזה הוא גם סוג של סיכון עבורם, זאת לאחר שכתבים המקורבים להנהלת הליגה דיווחו בימים האחרונים כי צ'פמן עלול להיות מושעה לעד 45 ימים בשל אותה תקרית. מעבר לכך, מתנהלת מולו גם חקירה של המשטרה, אשר לליגה אין כמובן השפעה עליה.

"היאנקיז מוכנים לקחת את הסיכון הזה", אמר גורם המקורב לקבוצה ל-ESPN, "היאנקיז החליטו שגם אם צ'פמן יצטרך לשבת בחוץ חודש או חודש וחצי, שווה להם לקחת אותו".

* גם אוקלנד התחזקה, לאחר שהגיע לסיכום עם המגיש הנדרסון אלבארז על חוזה לעונה אחת. אלבארז היה רע מאוד בעונה החולפת במיאמי, אותה סיים במאזן 4:0 ועם ERA של 6.45. הוא עבר ניתוח בסוף יולי ולא שב לשחק, אולם בעבר סיפק כמה עונות מרשימות ואף נבחר לאולסטאר ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully