וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש להם זמן ויש להם פלייאוף: דנבר ניצחה את סינסינטי בהארכה

29.12.2015 / 8:32

הברונקוס ניצחו פעם נוספת בתוספת הזמן, 17:20 את הבנגאלס, אחרי שחזרו מפיגור 14:0. דמרקוס וור השתלט על הפאמבל המכריע. אם דנבר תנצח את סן דייגו ביום ראשון והפטריוטס יפסידו במיאמי, ברוק אוסווילר וחבריו יזכו ב-AFC

דמרקוס וור דנבר ברונקוס. Joe Mahoney, AP
וור חוגג את הניצחון/AP, Joe Mahoney

דנבר (4:11) - סינסינטי (4:11) 17:20 (הארכה)

ניצחון קריטי לברונקוס, שחזרו מבור עמוק ונמנעו מההפסד החמישי, שהיה משווה את מאזנם לזה של קנזס סיטי הדוהרת. כעת, אם דנבר תנצח כצפוי בבית את סן דייגו במחזור הסיום וניו אינגלנד תפסיד במיאמי, הברונקוס יסיימו את העונה במקום הראשון ב-AFC. הבנגאלס לעומת זאת, יזדקקו להפסדים של הפטריוטס ושל דנבר כדי לכבוש את הפסגה והם נראים בדרך לסיים במקום השלישי בחטיבה ולפספס את שבוע החופש, אחרי שלא הצליחו להשיג ניצחון חוץ ראשון במאנדיי נייט מאז 1990.

סינסי פתחה מצוין וטאצ'דאונים של איי ג'יי גרין בתפיסה ומוחמד סאנו בריצה העלו אותה ל-0:14 בפתיחת הרבע השני. אלא שדנבר הצליחה להגיב. לפני ההפסקה היא צימקה עם שער שדה וברבע השלישי התקרבה עוד יותר עם טאצ'דאון שתפס עמנואל סנדרס. בפתיחת הרבע המכריע הגיע המהפך, כאשר סי ג'יי אנדרסון דהר 39 יארד לאנדזון, אבל הבנגאלס הצליחו לאזן בזכות שער שדה והמשחק הלך להארכה אחרי החמצת שער ניצחון אפשרי של בן מקמנוס מ-45 יארד. בהארכה, מקמנוס דווקא לא פישל וצלף מ-37 יארד ואז ההגנה המצוינת של דנבר עשתה את שלה וכפתה על איי ג'יי מקארון פאמבל, עליו השתלט דמרקוס וור במהלך שסגר את המשחק.

ברוק אוסווילר סיים עם 299 יארד וטאצ'דאון, מקארון רשם 200 יארד, טאצ'דאון ופאמבל מכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully