וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר זעם על שחקניו במחצית: "אתם משחקים כמו בחורות"

29.12.2015 / 8:07

מאמן הפועל באר שבע רתח על הרכות של שחקניו במהלך המחצית הראשונה מול הפועל רעננה, והבהיר זאת בהפסקה: "מה קורה לכם?". ברדה זכה למחמאות, מליקסון עלול להיעדר כשבועיים

one

בהפועל באר שבע אמנם חגגו אתמול (שני) את הניצחון על הפועל רעננה (0:2), שהחזיר את הקבוצה לראשות טבלת ליגת העל, אך המאמן ברק בכר לא אהב בכלל את היכולת של שחקניו, לפחות במחצית הראשונה, ושטף אותם בצורה הקשה ביותר העונה בהפסקת המשחק כשאמר להם בזעם: "מה קורה לכם? אתם משחקים כמו בחורות".

בכר הסביר זאת בסיום, כשאמר: "מקצועית אפשר לשחק לא טוב וזה קורה, בטח מול קבוצה חזקה. מבחינתי זה היה העניין של גישה. באנו רכים ולא אגרסיביים וזה מה שפחות אהבתי במחצית הראשונה. לא הייתה אצלנו שאננות אבל היינו רכים מדי ולא היינו ראשונים לכל כדור".

בכר הוסיף: "כל השבוע עבדנו על לעשות שינוי אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, אבל זה לא הצליח יותר מדי, לפחות במחצית הראשונה. לא פחות חשוב לדעת לנצח כשאתה לא טוב. היכולת תחזור, אני בטוח. אני שמח שהמחליפים נכנסו ותרמו המון. מאור בוזגלו תרם בישול, גם בן שהר וגם אור חביביאן הין בסדר גמור".

שחקן הפועל באר שבע, מאור מליקסון. ברני ארדוב
ייבדק. מליקסון/ברני ארדוב

מי שזכה למירב המחמאות היה אליניב ברדה, שמוכיח שבוע אחר שבוע שהוא עדיין אחד השחקנים הבכירים בליגה, כשהעלה את מאזנו לתשעה שערים העונה (החלוץ המוביל בכיבושים בליגה ושני רק לערן זהבי בטבלת מלך השערים). בנוגע למליקסון, ההערכה הראשונית שמדובר במתיחה והשחקן ייעדר כשבועיים, אך בקבוצה יערכו צילום לשחקן שיבהיר סופית מהי חומרת פציעתו. שחקנים ציינו שחסרונו של אוגו הורגש היטב ואמרו שקשה היה לשחק בלי הניגרי שנמצא בחופשה במולדתו לרגל חתונתו. שלומי ארבייטמן שלא שיחק יחכה עד פתיחת חלון ההעברות אך עלול לעזוב את הקבוצה בשל הרצון שלו לקבל דקות משחק.

ברדה נשאל על ההיעדרות של ג'ון אוגו מהמשחק בחיפה והעובדה כי מאור מליקסון עלול להיעדר בשל פציעה: "אני מכיר את מליקסון והוא לא יוותר על המשחק בקלות, אבל אם הוא לא יוכל לשחק יהיה בסדר. הסגל שלנו גדול ומגוון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל באר שבע, אליניב ברדה. קובי אליהו
זכה לשבחים. ברדה חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully