וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "השער שכבשתי הגיע מתרגיל שעבדנו עליו באימונים"

28.12.2015 / 22:52

כוכב הפועל באר שבע חגג את הניצחון, אך הודה: "לא הצגנו את הכדורגל שלנו במחצית הראשונה". בכר: "לא זוכר משחק בו התקשנו כל כך. לא היה חסר הרבה שרעננה תעקוץ. יהיה חיזוק בינואר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע סגרה הערב (שני) את המחזור ה-16 עם ניצחון 0:2 ביתי מול הפועל רעננה, ניצחון שהחזיר אותה למקום הראשון. אליניב ברדה כבש (69) ובישל לאנתוני וואקמה (85), שהכניע את האקסית. הקבוצה מבירת הנגב לא הרשימה ותזדקק ליכולת טובה יותר כדי לנצח בחוץ את מכבי חיפה במחזור הבא.

מאמן באר שבע, ברק בכר, אמר בסיום: "אליפות? יש עוד זמן. אנחנו עוד לא באמצע העונה. לא שיחקנו טוב, אבל ניצחנו. לא נתנצל על כך. הפועל רעננה קבוצה מאומנת וקשה מאוד. אני לא זוכר משחק בו התקשנו כל כך. לא היה חסר הרבה שרעננה תעקוץ אותנו. שמח שהצלחנו לנצח במשחק קשה וחשוב, אף על פי שלא הצגנו יכולת טובה. קורה שמשחקים לא טוב, אבל מבחינת גישה קצת התאכזבתי. במחצית השנייה הדברים היו טובים יותר ואני שמח שיצאנו מנצחים מהמפגש הזה". על ינואר: "אנחנו יודעים שצריך סגל גדול וחזק. מתחיל להיווצר עומס, גם עם גביע המדינה. אשב עם אלונה ברקת ונחשוב. לא יודע כמה שחקנים, אבל יהיה חיזוק".

ברדה מאושר/קובי אליהו

ברדה הוסיף: "השער שכבשתי הגיע מתרגיל שעבדנו עליו באימונים. אני שמח שהצלחנו להביא אותו לידי ביטוי. לא נראינו טוב בחצי הראשון, לא הצגנו את הכדורגל הרגיל שלנו ולא הגענו למצבים. אני שמח שהתעשתנו בהפסקה ונראינו טוב יותר בחלק השני. ברק בכר עשה את מה שהוא צריך לעשות כדי להעיר אותנו וזה עזר".

המאמן המפסיד חיים סילבס סיכם: "ההרגשה לא טובה, כמובן. ידענו שאסור לטעות מול הפועל באר שבע. אני חושב ששיחקנו טוב ולא הגיע לנו להפסיד, אבל בכדורגל אין מגיע. היינו צריכים להיות מעט חדים ומרוכזים יותר, אבל זה לא קרה ולכן כנראה הפסדנו. הוכחנו גם הפעם שכסף הוא לא משנה. לא היה רחוק שננצח 0:2. במחצית הראשונה הפועל באר שבע כלל לא הגיעה למצבים. כנראה שהעונה הזו דברים מסתדרים לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully