וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בהפועל ירושלים זועמים על המנהלת, דאגה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב

28.12.2015 / 19:32

המנכ"ל גיא הראל טוען שחלוקת הכספים צריכה להיות שווה ושוקל להגיש תביעה בעניין. חלק מאוהדי מכבי תל אביב רכשו כרטיסים ליציע אוהדי הפועל ירושלים לקראת המשחק בין הקבוצות בראשון הבא, האדומים מודאגים

גיא הראל מנכ"ל הפועל ירושלים. קובי אליהו
כעס בקבוצה. הראל/קובי אליהו

מכבי תל אביב לא לבד. אחרי שיושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, התפטר ממנהלת הליגה, גם בהפועל ירושלים זועמים על המנהלת ועל החלטות שונות שנלקחות. לטענת מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, עקב ההוצאות הגבוהות שיש לקבוצה על שיטור ואבטחה בארנה, חלוקת הכספים לנושא צריכה להיות שווה יותר, דבר שלא קורה בפועל כרגע. הטענות דומות לטענות של מכבי תל אביב, והראל שוקל אפילו להגיש תביעה נגד המנהלת בעניין.

בנוסף, לקראת המשחק בין הקבוצה לבין מכבי תל אביב, שייערך ביום ראשון הבא, בקבוצה מודאגים בכל הקשור לנושא הכרטיסים.להפועל ירושלים מידע על כך שאוהדי מכבי תל אביב רכשו כרטיסים ליציעים המיועדים לאוהדי הפועל ירושלים, ההנהלה מבקשת להודיע כי על פי הנחיית המשטרה - חייבת להיות הפרדת קהלים במשחק הנ"ל. אוהדי מכבי תל אביב אשר רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי הפועל יכולים להחזיר את הכרטיסים ולקבל את כספם בחזרה. אוהדים שיגיעו למשחק עם כרטיס ליציע של הקבוצה היריבה, יורחקו מהאולם וכספם לא יוחזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully