וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי ביקש להשתחרר: "לא נותנים לי לשחק מסיבות לא מקצועיות"

28.12.2015 / 15:43

שחקן הבית של הפועל תל אביב פנה להנהלה וביקש לעזוב בשל מיעוט הדקות בתקופה האחרונה. סוכנו דודו דהאן תקף: "שלושה מאמנים עם אותם מילים, תירוצים, נסיבות ומריחות הזויות"

one

בווידאו: המשחק האחרון בו ספורי פתח בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב מחפשת חיזוק לקראת חלון ההעברות של ינואר בשל פתיחת העונה הרעה, אבל מי שצפוי לעזוב אותה הוא רמזי ספורי, שחקן הבית של המועדון. ספורי (20) פנה היום לראשי המועדון וביקש להשתחרר. הטענה של ספורי הייתה ש"הקבוצה לא נותנת לו לשחק בסגלל סיבות לא מקצועיות". והוא פנה למועדון דרך סוכנו דודו דהאן.

ספורי רשם העונה רק ארבע הופעות בהרכב של האדומים בליגה, כאשר בתבוסה 4:0 מול בני סכנין במחזור הוא הוחלף כבר אחרי שמונה דקות בעקבות ההרחקה של רם שטראוס. ספורי שיחק 90 דקות בבכורה של גיא לוי כמאמן בתבוסה 3:0 למכבי חיפה, אך מאז אותו משחק הוא לא קיבל דקות מהמאמן החדש ואף לא נכלל בסגל בשלושת המשחקים האחרונים, מה שהביא להחלטה שלו לבקש לעזוב.

בדף הפייסבוק "סקאות'פוש" של דודו דהאן מוסבר המהלך ונכתב: "העונה, עם הצערת הסגל רמזי הרגיש שזאת תהיה הבמה והצ'אנס האמיתי: שחקן בית צעיר שכבש שערים מכריעים, מכיר את חדר ההלבשה והתחנך על ערכי ותורת המועדון עם ניסיון נדיר לגילו בליגת העל. למרבה ההפתעה והצער זה לא מה שקורה בשטח ושלושה מאמנים עם אותם מילים, תירוצים, נסיבות ומריחות הזויות שרק בשל כבודם לא יפורטו פה. בדקות הספורות בהן שיחק רמזי סיפק שער ניצחון נהדר מול הפועל חיפה בסמי עופר".

"לקראת פתיחת חלון ההעברות ועם כל זאת בראשו קיבל ספורי החלטה אמיצה וכואבת והיא: לעזוב את הפועל ת"א וללכת למקום בו הדברים נקיים ומקצועיים נטו! רמזי מקווה מאוד שלא יעמדו בדרכו וייתנו לו את ברכת הדרך".

תגובת המועדון בנושא רמזי ספורי: "אין ממש בטענה וכל ההחלטות הינן מקצועיות בלבד. רמזי הוא שחקן בית מוכשר החתום במועדון לשנתיים וחצי הבאות ותפקידו הוא להתאמן חזק ולהרוויח את מקומו".

רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה. רמזי ספורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully