וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מעדיפה לארח את משחקיה בעונה הבאה במושבה או בנתניה

28.12.2015 / 13:05

בקבוצה מתחילים לחשוב על הבית החלופי בגלל שיפוץ בלומפילד, אך גם האצטדיונים בווינטר וראשון לציון באים בחשבון. ג'וד נוורו יחמיץ את המשחק ברביעי בגביע הטוטו מול קרית שמונה

one

בני יהודה עדיין לא יודעת היכן היא תארח את משחקיה הביתיים בעונה הבאה, זאת על רקע העובדה שבלומפילד יעבור שיפוץ מאסיבי. בקבוצה מעדיפים נכון לעכשיו לקיים את המשחקים באצטדיון המושבה או בנתניה, אבל יצטרכו להמתין ולראות כמה קבוצות ישחקו באצטדיונים הללו בעונה הבאה, שכן במושבה הפועל פתח תקוה תקבל עדיפות אם תעלה ליגה, ותארח שם כמו גם מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה.

ג'וד נוורו שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
עדיין פצוע. ג'וד נוורו/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לאצטדיון בנתניה, הפועל תל אביב עשויה לארח שם, כמו גם הפועל רעננה, אך אם מכבי נתניה תרד ליגה, מקומה יתפנה ובני יהודה תוכל לקדם את אירוח המשחקים שם. בכל מקרה, בקבוצה לא שוללים גם אפשרות שהמשחקים יתקיימו בסופו של דבר בראשון לציון או בווינטר, אם כי האצטדיון הרמת גני לא מאושר למשחקים בליגת העל, ובמידת הצורך יבדקו בקבוצה את האפשרות להכשיר את המקום.

בני יהודה תפגוש ברביעי בחצי גמר גביע הטוטו את עירוני קרית שמונה ותנסה לשדרג עוד קצת את קופת המועדון. כבר עכשיו ברור שמי שלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי הוא החלוץ ג'וד נוורו שסובל מפציעה ולא יוכל לחזור לפני המשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים. נוורו שסובל ממתיחה יעבור בהמשך היום בדיקה שלאחריה יתברר לכמה זמן הוא ייעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully