וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבוקסיס יכריע בקרוב לגבי שחרור פיראס מוגרבי

28.12.2015 / 11:58

המאמן הטרי ייאלץ להכריע בימים הקרובים לגבי החלוץ, שביקש להשתחרר. בכל מקרה, בסכנין יעדיפו לא לשחררו לקבוצת תחתית, אך ישקלו טרייד עם הפועל תל אביב, מכבי חיפה או עירוני קרית שמונה

one

בווידאו: בני סכנין מפסידה למכבי חיפה

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, יצטרך להכריע בקרוב האם הוא מוכן לשחרר את חלוץ הקבוצה, פיראס מוגרבי, בחלון ההעברות בינואר, ולהעביר את ההחלטה הסופית לידי ההנהלה.

כידוע, הקשר ביקש להשתחרר מסכנין ולעזוב לקבוצה אחרת, כשראשי המועדון הבהירו שלא יעמדו בדרכו של אף שחקן , גם לא בדרכו של מוגרבי, אלא שכעת מתברר שהנהלת המועדון לא מעוניינת לעשות מהלכים בלי הסכמת המאמן והבהירו לשחקן שיצטרך להמתין עד החלטתו של אבוקסיס בעניינו.

על פי גורמים בהנהלת סכנין, אם אבוקסיס יחליט לשחרר את מוגרבי, ההעדפה תהיה לשחררו לאחת מהקבוצות הגדולות ולא לכאלה שאמורות להתמודד עם סכנין בתחתית או מרכז הטבלה. בקבוצה אף עשויים לנסות וליצור טרייד כלשהוא עם מכבי חיפה, הפועל תל אביב או עירוני קרית שמונה, כדי לקבל מהם שחקנים בתמורה לחלוץ.

בנושא אחר, אבוקסיס מעוניין לראות ולאמן את הקבוצה עוד כמה ימים ורק אז להחליט מה הוא רוצה לשנות ואילו שחקנים לשחרר. בנוסף, המאמן גם אמור להחליט באיזה עמדות הוא רוצה להתחזק כשכבר עתה ברור שאיגור יובאנוביץ' יקבל הודעת שחרור.

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס. יוסי ציפקיס
ימים של החלטות. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully