וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבקש את אופיר מזרחי, לבית"ר זכות ראשונים על שחקנים

28.12.2015 / 8:34

רוני לוי סימן את חלוץ עירוני ק"ש, כשגם אחמד עאבד בתמונה: "ספק אם הם ישוחררו, אך שחר ושירצקי יודעים להסיר מחסומים". טביב, שרוצה את תורג'מן, מקבל עדיפות על שחקנים בגלל סעיף בעסקת קריאף. המאמן קיבל המלצות על אבובקארי

one

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת 0:2 את בני סכנין

במכבי חיפה ממתינים לפגישה שתיערך בימים הקרובים עם ראשי עירוני קרית שמונה בנוגע להחלפת שחקנים בין הקבוצות, לקראת חלון ההעברות של ינואר. בשיחה שנערכה אתמול (ראשון) בין קברניטי המועדון, עולה כי המאמן רוני לוי מעוניין באחד מחלוצי קרית שמונה, אופיר מזרחי או אחמד עאבד, וכי נשיא הקבוצה יעקב שחר מתכוון לעלות את הנושא בפגישה בין הצדדים. לוי מכוון למזרחי, אותו הוא מעדיף על פני עאבד, אך בקריית שמונה עדיין מבהירים כי השחקן לא ישוחרר. "ספק אם מזרחי או עאבד ישוחררו. אך כשיענקל'ה ושרצקי, שהם שותפים לעסקים, נפגשים, הם תמיד מצליחים להסיר מחסומים", אמר מקורב לשניים.

המאמן רוצה גם את וובה בראון, אך שירצקי הבהיר שגם הוא לא ישוחרר. מתברר כי הפועל באר שבע פנתה לשחקן לפני כשבועיים, לאחר שברקת פגשה את שרצקי. האחרון הבהיר לה שהוא לא משוחרר והבטיח לה כי השחקן לא יעבור גם לקבוצות אחרות, וכך הבהיר גם למכבי חיפה. כך או כך, נראה כי שחר הירש יסגור בקרוב את תנאיו בקרית שמונה במסגרת עסקה כלשהי.

בנושא אחר, אלון תורג'מן מבוקש בהפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, אך במועדון סיפרו אתמול כי אם אלי טביב ירצה אותו, הוא יעבור לבית"ר ירושלים. הסיבה: מתברר כי לבעלי בית"ר זכות ראשונים על שחקני מכבי חיפה, כך נקבע בסעיף אחד מתוך ההסכם שנחתם בין המועדונים לגבי אופיר קריאף ובכוונתו של טביב לבקש את החלוץ.

שחקן הפועל תל אביב, עומרי שקל, מול שחקן עירוני קרית שמונה, וובה בראון. סוכנות ג'יני
גם הוא מבוקש. וובה בראון/סוכנות ג'יני

הירוקים לוטשים עיניים לעבר קלאודימיר, אך רוני לוי מתלבט לגביו משום שהוא מרגיש שיוכל למצוא קשר זר טוב יותר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון סימנו את הקשר האחורי של האקן השבדית, מוחמד אבובקארי, עליו לוי קיבל המלצות. אבובקארי, 29, קשר אחורי מגאנה, משחק בהאקן החל מינואר האחרון. הוא גדל באקדמיה שהקימה פיינורד בגאנה והפך לתוצר הראשון של האקדמיה שעובר לאירופה, כשחתם בקבוצה מרוטרדם בגיל 18, אך לא הופיע בקבוצה הבוגרת.

ב-2007 עבר אבובאקרי ליוון כשחתם בפנסראיקוס, המשיך לפאוק סלוניקי, לבדיאקוס, וחזר לקדנציה שנייה כמושאל בפנסראיקוס. לאחר מכן שיחק בלאריסה ודוקסה, עד שעזב את יוון ב-2012 וחתם באטבידברג השבדית. אחרי שנתיים וחצי שכללו 58 הופעות בהרכב וארבעה שערים, עבר בינואר האחרון להאקן, למרות התעניינות מצד פרייבורג הגרמנית. הקבוצה סיימה במקום השביעי ואבובקארי כבש שער אחד ב-23 משחקים.

שמעון אבוחצירה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
יחזור לאימונים? אבוחצירה/טל לוי

בגזרת שמעון אבוחצירא צפויות היום התפתחויות. אתמול קיבל החלוץ אישור רפואי לחזור לאימוני הקבוצה ורעייתו פרסמה פוסט מרגש בעניין, אך במכבי חיפה אמרו כי הנושא כפוף להחלטת הצוות הרפואי של מכבי חיפה שיחליט האם לאשר את ההמלצה הרפואית. רק אם יתקבל אישור, אבוחצירה יוכל לחזור לאימונים ולסגל בהתאם להחלטת המאמן. היום אמור הצוות הרפואי של חיפה לדון בעניין. השחקן עצמו רוצה לחזור לסגל בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully