וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דייגו ניקולייבסקי עשוי לחתום בקרוב

28.12.2015 / 20:00

הקשר הארגנטינאי-יהודי בן ה-22 נמצא במשא ומתן מתקדם עם ראשי המועדון. אם יחתום, בקבוצה ינסו לצרף זר נוסף מלבד אוסטין אמוטו שאמור לחתום. בראון יבקש משירצקי לשחררו אם תגיע הצעה מתאימה

one

בווידאו: עירוני קרית שמונה מפסידה 5:0 למכבי תל אביב

עירוני קרית שמונה האיצה את המגעים עם הקשר הארגנטינאי-יהודי, דייגו ניקולייבסקי, וכעת הצדדים מנהלים משא ומתן מתקדם. ניקולייבסקי, המשתייך לסגל של חימנסיה לה פלאטה מהליגה הראשונה בארגנטינה, משחק בעמדת הקשר ההתקפי ובקרית שמונה מעוניינים בו מאוד, במיוחד לאור העובדה שיוכל להיחשב כישראלי, מה שיאפשר לקבוצה להחתים את אוסטין אמוטו גם כן ואולי גם את מאוריציו או שחקן זר אחר אם דוד מנגה ישוחרר.

ניקולייבסקי בן ה-22, משחק בצד ימין של הקישור וכן בעמדת הקשר מתחת לחלוץ. הוא רשם עשר הופעות כמחליף בקבוצתו. בנוער של חימנסה כיכב עם 12 שערים ו-18 בישולים. המגעים עם ניקולייבסקי הואצו לאחר ששירצקי הבין שבמכבי נתניה נוטים שלא לשחרר את חמזה בארי ולכן החליט ללכת על האופציה של הארגנטינאי.

איזי שירצקי, בעלים קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
התרשם. שירצקי/אדריאן הרבשטיין

לאחר ההפסד הצורם ב-5:0 למכבי תל אביב, בעירוני קרית שמונה מתכוננים לחלון ההעברות שייפתח ביום שישי. קשרה של הקבוצה, וובה בראון, ינסה לשוחח עם הבעלים איזי שרצקי ולבקש ממנו לא לעמוד בדרכו אם יקבל הצעה רשמית ורצינית מאחד המועדונים הגדולים. זה לא סוד שנציגו של השחקן, דודו דהאן, טוען שבראון מחזיק בכמה הצעות כשהפועל באר שבע וגם מכבי חיפה הן שתיים מהקבוצות שהביעו עניין בשחקן.

איזי שרצקי מתעקש שלא ישחרר את בראון, אך ייתכן ואם אכן תתקיים שיחה בין השניים, שרצקי, שידוע ככזה שבדרך כלל לא עומד בדרכם של שחקנים, יסכים לשחררו. בקרית שמונה מודעים לכך שבמצבה הנוכחי של הקבוצה, בראון משמש כבורג מרכזי ושחרור שלו יהווה אובדן מקצועי גדול, ולכן שרצקי מעוניין להשאירו, כמו גם את אחמד עאבד ואופיר מזרחי, שגם הם מבוקשים ברחבי הליגה.

בלי קשר לעניין בראון, תחושות קשות אצל אנשי המועדון אחרי התבוסה למכבי תל אביב. בקרית שמונה מבינים שהקבוצה לא מצליחה להתרומם ושבינואר יצטרכו להרחש שינויים רבים כדי לנסות ולבנות אותה מחדש לקראת החלק השני של העונה. בקבוצה עוד לא ויתרו על המאבק לפלייאוף העליון למרות שבינה לבין מכבי חיפה מהמקום השישי קיים כבר פער של חמש נקודות.

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הקבוצה לא מתרוממת. חסארמה/ברני ארדוב

בקבוצה היו מלאים בביקורת כלפי חוליית ההגנה בפרט ומשחק ההגנה של הקבוצה בכלל. "הגענו ללא מעט מצבים והיו חלקים גדולים שנראינו לא רע, אבל בסוף כשאתה יורד מובס ככה אין לך שום דבר טוב להגיד", אמר שחקן בקבוצה, "היינו רכים מדי ולא מרוכזים מול השער שלהם". בקבוצה התייחסו גם לכל הדיבורים סביב חלון ההעברות הקרוב ולעובדה ששחקנים רבים יודעים שמעמדם בסכנה: "יכול להיות שזה משפיע, אבל אחרי שאתה נראה ככה, ברור למה איזי רוצה לבנות מחדש את הקבוצה בינואר".

אחרי ההפסד נסעו השחקנים ואנשי הצוות המקצועי למלון דן קיסריה, שם ייערך מיני מחנה אימון עד יום רביעי, כאשר הקבוצה תשחק בחצי גמר הגביע נגד בני יהודה. החלוצים הנבחנים אוסטין אמוטו ומאוריסיו ייבחנו והחלטה לגביהם צפויה להתקבל לאחר המשחק, כשההערכה היא שאמוטו יוחתם בעוד שלגבי מאוריסיו עוד אין החלטה. בקרית שמונה היו מעוניינים לראות את חמזה בארי ממכבי נתניה מצטרף, אך עושה רושם שבנתניה לא ישחררו את הקשר ויציעו לקרית שמונה רק אחוזים מכרטיסו למכירה עתידית עבור דוד מנגה, שעשוי בכל מקרה לעזוב את הקבוצה כבר בחלון ההעברות הקרוב.

עדכון ראשון: 07:58.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully