וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טוטו תמוז עבר חלק מהבדיקות הרפואיות המקיפות

27.12.2015 / 20:14

החלוץ שסבל מבעיות בברך, ישלים את הבדיקות ולאחר מכן ינסו האדומים להגיע להסדר עם פטרולול שחייבת לו כסף. גם תורג'מן וארבייטמן מועמדים. בגלל דרישות המשטרה: הוחלפה הביתיות במשחק הנוער מול בית"ר ירושלים

one

בווידאו: ה-1:1 של הפועל תל אביב בחוץ מול מכבי נתניה

הפועל תל אביב ממשיכה במאמצים להתחזק בחלון העברות שיפתח בעוד קצת יותר משבוע. כחלק מהסיכום עם טוטו תמוז, החלוץ עבר היום (ראשון) בדיקות רפואיות מקיפות ומחר ישלים אותן. הדאגה במועדון היא ממצב ברכו שבגללה נעדר העונה מלא מעט משחקים ואף לא עבר את הבדיקות הרפואיות כשעמד לחתום בליגה הטורקית השנייה. אם יעבור, זה עדיין לא מבטיח בוודאות שהחלוץ יחתום באדום, שכן ישנן עדיין בעיות כספיות מול פטרולול שחייבת לתמוז כמה משכורות.

טוטו תמוז הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא יהיה החלוץ היחיד שיצטרף? טוטו תמוז/מגד גוזני

תמוז הוא לא החלוץ היחיד אותו רוצים לצרף בהפועל תל אביב. גם אלון תורג'מן וגם שלומי ארבייטמן מועמדים להגיע במהלך חודש ינואר. בהפועל מעדיפים כרגע את תורג'מן, ואם יצליחו לסגור את התנאים שלו ויגיעו לסיכום עם מכבי חיפה, הוא יוחתם והמועמדות של ארבייטמן תרד מהפרק.

במקביל, הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונות שלה למצוא קשר אחורי במקום הקפטן מחיאי פינטילי שכבר סיכם על חזרתו לסטיאווה בוקרשט. המועמד הבכיר לתפקיד הוא אביחי ידין, אך הדברים תלויים כרגע במכבי חיפה וכמה משכרו תסכים לממן. כמו כן, הפועל תל אביב נמצאת במגעים עם לוטם זינו, אך בקבוצה אומרים כי קשרה של תון השוויצרית הוא כרגע אופציה אחרונה. המדיניות של המועדון היא לא לצרף שחקנים מושאלים, ולכן הסיכוי שיגיע נמוך מאוד.

בעניין אחר, במשטרת מוריה בירושלים דרשו מבית"ר כוח של 30 עד 50 שוטרים ומאבטחים למשחק הנוער בין בית"ר להפועל תל אביב בשבת הקרובה בבית וגן. בגלל סיבה זו הגיעו שני המועדונים להסכמה על החלפת ביתיות. כזכור, תקיפת אוהד הפועל בגרזן ותקיפת אוהדי בית"ר לאחר המשחק בין שתי הקבוצות הבוגרת התרחשו בתל אביב, כך שישנם גורמים במועדון מתל אביב החוששים לאירועים אלימים גם במסגרת ליגת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully