וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ההכרזה: שני הרשקו, נמרוד ביכלר ודודי בן זקן מתכוננים ל"פרס הספורט הישראלי"

27.12.2015 / 16:54

לראשונה השנה, טקסי ההצטיינות יתאחדו, לטקס "פרס הספורט הישראלי" לשנת 2015, במהלכו יוכתרו הספורטאים המצטיינים בערב חגיגי. במהלך הטקס יוענק פרס ל"מאמן השנה" לשנת 2015, המאמנים, המגיעים מהוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי והתאחדות "אילת", התפנו לראיון קצר

פרס הספורט הישראלי לשנת 2015 יוענק השנה לראשונה, בטקס חגיגי שייערך ביום שלישי ה-29 בדצמבר, במעמד שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, באולם הבימה בתל אביב, ויועבר בשידור חי בערוץ הספורט. לראשונה, חברו שלושת גופי הספורט, הוועד האולימפי בישראל, הוועד הפראלימפי והתאחדות "אילת", תחת קורת משרד התרבות והספורט, לקיום טקס ממלכתי-לאומי משותף בחסות הטוטו, לציון הספורטאים והספורטאיות המצטיינים של השנה. בטקס החגיגי ייבחרו הספורטאי, הספורטאית ומאמן השנה בענפי הספורט האולימפיים, התחרותיים שאינם אולימפיים וכן מספורט הנכים.

רגע לפני שהטקס יוצא לדרך, שוחחנו עם שלושה מאמנים מגופי הספורט השונים, המועמדים לזכות בפרס בקטגוריית מאמן השנה.

הטניסאי נועם גרשוני זוכה במדליית זהב במהלך המשחקים הפראלימפיים. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
גם הוא התאמן תחת ביכלר. נועם גרשוני ומדליית הזהב בלונדון/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

נמרוד ביכלר

המאמן נמרוד ביכלר הוביל את נועם גרשוני למדליית זהב בלונדון, וכיום מאמנו של איתי ארנליב, המדורג במקום החמישי בדירוג העולמי. ארנליב הינו הטניסאי הישראלי השני בדרג הקוואד אחרי נועם גרשוני (שגם אותו אימן ביכלר) שהגיע לטורניר המאסטרס ביחידים שנערך בתחילת דצמבר בלונדון. בעקבות הישגיו בטורנירים השונים השנה עלה איתי לדירוג שיא מבחינתו - חמישי בעולם. מטרתו הבאה היא להגיע למקום הראשון בעולם כמו שעשו שני חניכיו של ביכלר בעבר, שרגא וינברג ב-2001 ונועם גרשוני ב-2012.

"לספורט הפראלימפי הישגים רבים יותר מלספורט "הרגיל". ישנם יותר ספורטאים בצמרת העולמית ולכן לכבוד הוא לי להיות מועמד לפרס הספורט", אומר ביכלר. "כיום אני עובד בשני מקומות - בבית הלוחם בירושלים ובבית הלוחם בתל אביב", אומר ביכלר, כשנשאל על פעילותו היומיומית. "בשנה האחרונה ישנם שיפוצים בתל אביב, ולכן אנו נאלצים לנדוד למקומות שונים".

לסיום, התייחס המאמן לתמיכה לה זוכים הספורטאים השונים, ובראשם ארנליב: "איתי, שבזכותו אני מועמד לפרס, זוכה לתמיכה יוצאת מהכלל. הוא זוכה לאימונים מסודרים, מאמן כושר ומאמן מנטלי צמודים, מימון לטורנירים, ציוד, כולל כיסא חדש ועוד. בקטע הזה, אנחנו לא מוטרדים. על כך אני רוצה להודות לבית הלוחם תל אביב, להתאחדות לספורט נכים, למיקי עוזאי, אורה חיון, רוני מולוטין ואבי לרמן".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לינדה בולדר, שני הרשקו. איגוד הג'ודו,
"שמח להוביל נבחרת שמגיעה להישגים בכל תחרות אפשרית". הרשקו עם בולדר/איגוד הג'ודו

שני הרשקו

מאמן הג'ודו, שני הרשקו, הינו מאמן נבחרת הנשים של ישראל, וכן מאמנה האישי של ירדן ג'רבי, שזכתה לאחרונה במדליית כסף באליפות אירופה בבאקו. הרשקו מאמן ג'ודוקא רבות, ורושם בשנים האחרונות הישגים יוצאי דופן.

"אם לומר את האמת, השנה ישנם מאמנים שעשו תוצאות טובות יותר", ציין הרשקו תחילה. "אני לא מאמן בשביל הפרס, אלא בשביל להגיע להישגים, ולתוצאות טובות ביותר. אני משקיע בכך את כל כולי, וההרגשה להצליח בצורה שכזו היא נהדרת. כיף כשיש תוצאות אחרי השקעה. עבורי, חשובה מאוד היציבות. אני שמח שאני מגלה יציבות בתור מאמן, ושאני מצליח להוביל נבחרת חזקה שמגיעה להישגים בכל תחרות אפשרית".

הרשקו התייחס לפעילות היומיומית בתור מאמן נבחרת הנשים של ישראל: "מדובר בעבודה מסביב לשעון. 24/7 ממש. אתה לא מתחיל ומסיים באימון. בתחילת הקמפיין, הצבתי לעצמי מטרה - להגיע לריו 2016, ונראה לי שהמטרה הזו תושג. להערכתי, תהיינה בין שלוש לחמש נשים באולימפיאדה הקרובה".

גם מאמן הג'ודו התייחס לתמיכה לה זוכים הספורטאים השונים: "הגופים שתומכים בנו עושים עבודה טובה מאוד. הספורטאיות הבכירות זוכות למעטפת נהדרת ביחס לשנים האחרונות. זה מקל עלינו מאוד, יש לכך חלק חשוב מאוד בתוצאות שאנחנו משיגים. התמיכה שאנחנו מקבלים זהה לתמיכה שלה זוכות רוב המדינות, ואני מקווה שזה יימשך, כי ישנה התקדמות גדולה. אני מאחל ששנת 2016 תהיה מוצלחת הן מבחינתי והן מבחינת הספורטאיות שלי".

מרים בלאוסוב, דודי בן זקן. התאחדות הג'יו ג'יטסו,
בן זקן עם בת זוגו, אלופת העולם מרים בלואסוב/התאחדות הג'יו ג'יטסו

דודי בן זקן

דודי בן זקן הינו מאמן ג'יו ג'יטסו שעוסק בענף באופן תחרותי גם בעצמו. בן זקן מאמן את רוני ניסמיאן, אלופת העולם בג'יו ג'יטסו עד גיל 21, את בת זוגו, מרים בלואסוב, אלופת העולם בג'יו ג'יטסו לשנת 2014, ספורטאים רבים אחרים וכן בנבחרת הג'יו ג'יטסו של ישראל.

"כבוד גדול להיות מועמד לפרס שכזה", אמר דודי בן זקן בהתייחס לנושא. "אני מאמן צעיר, סך הכול שש שנים, וכיף לקבל הערכה שכזאת".

המאמן דיבר על הפעילות היומיומית כמאמן ג'יו ג'יטסו בישראל: "אני עוסק במקצוע בעצמי, ולכן קל לי להכין את הספורטאים שלי לקרבות. אני מאמן במועדון שבו שתי אלופות עולם, אך לא רק. ישנם ספורטאים צעירים ומבטיחים ואנשים נהדרים. אני מתאמן בכל בוקר ובצהריים ובערב מאמן קבוצות. אני בונה להם תוכניות, עובד איתם מנטלית ומה לא. זה לא פשוט, זה דורש המון אנרגיה. צריך לדחוף קדימה ולעודד בלי הפסקה. בסופו של דבר, זה נותן לספורטאים כלים טובים יותר. המטרה להפוך אותם לאנשים טובים יותר, ולא מדובר רק על אלופי עולם".

לסיום, התייחס דודי לתמיכה לה הספורטאים זוכים: "אי אפשר היה לעסוק בענף אם לא היינו מקבלים תמיכה. העסק הזה עולה הרבה כסף. טיסות לכל מיני מקומות בעולם, שהייה. התמיכה נותנת שקט, היא עוזרת לנו להצליח".

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף עם הטוטו
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully