וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ההשקעות "הלמן אלדובי" יגריל עשרה כרטיסים לאולימפיאדת ריו

27.12.2015 / 14:15

טיסות, שהות בבית מלון וכניסה למשחקים האולימפיים יוגרלו כחלק משיתוף הפעולה בין הוועד לבית ההשקעות. עמית עברי: "כבר פניתי למשפחה ולחברים שלי כדי שייכנסו להגרלה"

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי. ניב אהרונסון
מנכ"ל הוועד האולימפי, גילי לוסטיג/ניב אהרונסון

עשרה כרטיסים למשחקים האולימפיים בריו יוגרלו ב-21 באפריל, כך הודיעו הוועד האולימפי בישראל ובית ההשקעות "הלמן אלדובי". מדובר במימון פתוח לחלוטין לכל מי שגילו מעל גיל 21 עבור טיסות, שהות בבית מלון וכניסה למשחקים האולימפיים ולכפר האולימפי. ההגרלה תתבצע ב-21 באפריל ובפרויקט יושקעו כ-100 אלף דולר.

הקליקו להרשמה

במסיבת העיתונאים שנערכה היום במשרדי הוועד האולימפי השתתפו השחיינית עמית עברי וסגנית אלופת אירופה, אילנה קרטיש. עברי ציינה: "כבר התחלתי לסמס להרבה אנשים במשפחה וחברים כדי שייכנסו להגרלה. לפני שבועיים סיימתי את אליפות אירופה, היה קהל ביתי מדהים, ואני חושבת שרק המחשבה על זה שיהיו עשרה אנשים שיהיו קהל ישראלי בריו זה ייתן תמיכה אדירה ומטורפת. אני מקווה שהחברים והמשפחה שלי יזכו". קרטיש הוסיפה: "כשמשלחת ישראלית ליוותה אותי במשחקים האירופיים, אי אפשר לתאר מה עובר עליך. זה מחזק אותך מאוד. זה רעיון גאוני, אני שמחה מאוד ואני מקווה שזה גם ימשיך הלאה".

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי, בירך על שיתוף הפעולה, ואמר: "יש כל כך הרבה קווים מקבילים בין עסקים לספורט, מהשאיפה למצוינות, כוח רצון, התמדה, ביצוע מול תכנון, ניהול כישלונות ומשברים, זה משהו שהוא משותף בצורה ברורה, והשורה התחתונה היא שכולנו נבחנים בתוצאות. לכן החיבור הזה הוא כל כך חשוב וחיובי. היוזמה לחבר את הקהל הרחב זו הברקה ואני מאחל להמשך שיתוף פעולה".

אסתר רוט שחמורוב, ספורטאית העבר, אמרה באירוע: "אפשר להגיע לאולימפיאדה בלי להזיע כל כך הרבה. אפשר לחוות ככה דבר שהוא גדול מהחיים. זה אירוע הספורט הגדול ביותר בעולם. אני מברכת על שיתוף הפעולה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully