וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "יש שחקנים חדשים, ומטרות יותר גבוהות". גדיר עדיין על הפרק

27.12.2015 / 12:13

מאמן באר שבע: "לא רוצים להרוס את ההיררכיה". מנסים לקדם את הגעת חלוץ לוקרן שמתעכבת בגלל עניינים כלכליים, קאצ'ובה ירד מהפרק. גורדנה צפוי לפתוח נגד הפועל רעננה (ב', 20:55, ספורט1)

ברני ארדוב

בהפועל באר שבע עורכים היום את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מול הפועל רעננה. עד האימון המסכם בכר לא תרגל את ההרכב למשחק אבל נראה כי הוא מתכנן שינוי אחד, כשרועי גורדנה יחליף את ג'ון אוגו. אובידיו הובאן אמור להיות זה שיתופקד כקשר אחורי למרות שבצוות המקצועי בדקו גם אפשרויות אחרות, כמו הצבתו של מאור מליקסון כשחקן אמצע או לפתוח עם ויליאם סוארס כקשר אחורי נוסף. אופיר דוידזאדה שב לאימונים מלאים אך לא ברור אם יהיה בסגל. בן שהר אמור לחזור אליו במקום אוגו.

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, ברק בכר דיבר היום במסיבת העיתונאים השבועית. "באותו ערב, אחרי הניצחון, הלכתי לשתות בירה ולמחרת התכוננתי לרעננה", אמר בכר. "מגיע לעיר הזאת לחגוג אחרי תקופה לא קלה שאותה הם עברו. זה לא עוד משחק עבורם ואני שמח שהם גאים בנו. רעננה זה משחק לא פחות קשה, היא קבוצה שניצחה בבלומפילד ויש לה מאמן טוב. צפוי לנו משחק קשה. המשחק מול מכבי מאחורינו". בכר המשיך: "אני מאמין שהשיא עוד לפנינו. איבדנו לא מעט נקודות העונה. אנחנו יכולים להיראות טוב יותר. גם בבלומפילד יכולנו להיראות יותר טוב. היה משחק קשה, אבל עדיין אפשר להיות יותר טובים. כשאתה מכוון להכי גבוה, אסור להפסיק ללחוץ על הגז. בכל משחק יש דברים יותר ופחות טובים. השאיפה היא למזער את הדברים הפחות טובים. אלה אלמנטים של משחק, השחקנים יודעים מה הם צריכים לעשות. גם מקצועית וגם מנטלית. זה גם עניין של גישה. העונה עוד ארוכה, שחקנים נכנסים לעומסים. חוזרים לנו שחקנים משמעותיים וזה דבר חשוב, נצטרך לדעת לחלק את הכוחות".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ארוחה טובה אחרי הניצחון? למה לא. בכר/ברני ארדוב

על היריבה שהקשתה על הקבוצה בשנים האחרונות: "בסיבוב שעבר אמרנו שלא ניצחנו את רעננה הרבה שנים וניצחנו שם. זה צוות אחר והבאנו שחקנים אחרים. אנחנו לא מסתכלים על ההיסטוריה". בכר המשיך: "לטרנר קבוצות באות ומסתגרות, אבל יש לנו פתרונות גם לזה. יש לנו את הפתרונות ונצטרך להביא אותם". על היעדרותו של אוגו אמר: "אוגו עשה שיפור אדיר מתחילת העונה. אני שמח לראות את ההתקדמות שלו. הוא בחור מאוד חיובי. אבל מתחתנים פעם בחיים, אני מקווה בשבילו שזאת פעם בחיים. אם לא אני הורג אותו. צריך לקחת בחשבון שיהיו חסרים שחקנים. נדע להתמודד בלעדיו למרות שהוא חשוב". על מועמדות בראון וגדיר אמר בכר: "אם יהיה משהו להוציא, נוציא בצורה מסודרת. ראיתי המון שחקנים שלא בכיוון שסגורים בקבוצה. הכל שמועות". על חלון ההעברות שייפתח בעוד מספר ימים אמר: "לא אמרתי מה אני מחפש. יש כאן שני שחקנים או שלושה מאוד משמעותיים. אנחנו לא רוצים להרוס את ההיררכיה. לפעמים להעמיס מדי זה לא נכון. לא אפרט איזה שחקנים אני מחפש, יכול להיות שיגיע אחד ואולי יגיעו שניים או שלושה".

"אנחנו מקבלים הערכה על מה שאנחנו עושים. עד עכשיו אנחנו עושים עונה טובה. הסגל נבנה כדי להתמודד עם פציעות. שלושה שחקני נבחרת, של שהר, דוידזאדה ובוזגלו", סיכם המאמן. "היינו כבר כמה מחזורים במקום הראשון, גם אם זה זמני. לא חושב שיש לחץ כי אנחנו במקום הזה, כי היינו בו. יש כאן שחקנים מספיק מנוסים להתכונן מבלי לחשוב על המיקום".

ומה עם רכש? דייגו קאצ'ובה לא יגיע בשלב זה לאחר שברק בכר החליט לחפש שחקן אחר. לאחרונה פרסמנו כי המאמן רוצה להביא את וובה בראון מקריית שמונה אך איזי שירצקי עדיין לא משחרר אותו. בעקבות דבריו של דודו דהאן אמש, לפיה נראה היה שהעסקה עומדת להתממש, במועדון הוציאו הודעה כי הם לא מתכוונים להתייחס לשמועות. בבאר שבע רוצים את מוחמד גדיר. טוטו תמוז יהיה על הפרק רק אם לא יגיע חלוץ אחר ובמקביל הוא לא יחתום בהפועל תל אביב. גם רוג'רס קולה הוצע לבכר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל באר שבע, אובידיו הובאן. ברני ארדוב
יוסט לעמדת הקשר האחורי. הובאן/ברני ארדוב

בן ביטון הוסיף: "לא יודע אם הניצחון על מכבי הוא הניצחון הכי גדול. אלה שלוש נקודות. ברור שזה ניצחון יוקרתי, לא ניצחנו בבלומפילד ארבע שנים. זה מאחורינו ואנחנו מתרכזים ברעננה", הוסיף בן ביטון. "הגיע לכאן צוות חדש והביא את האנרגיה שלו. באו שחקנים חדשים וההתנהלות מסביב היא מצוינת. דברים מתחברים. אנחנו באמת מתרכזים וחושבים ממשחק למשחק. באים לעשות את העבודה. אם נחשוב מה עשינו בעשרת המשחקים האחרונים אפשר יהיה ליפול. מחר אנחנו באים בשביל לנצח ולהמשיך הלאה. חשוב שנבוא מרוכזים, נעשה כל מה שהצוות ידרוש מאיתנו. אם נעשה את כל זה, יהיה בסדר".

"חדר ההלבשה באמת מצוין. כולם חברים של כולם", הוסיף המגן על האווירה בדרום. "ברור ששחקנים חוזרים ויש תחרות על הסגל ועל ה-11. כשיש תחרות זה מוציא ממני יותר. כשקבוצה נראה יותר טוב. יש פציעות והרחקות. דברים משתנים. הליגה היא מרתון ארוך. כולם יתרמו. אוגו שחקן מצוין וחשוב, אבל זה מצב נתון. אין מה להתעסק עם זה. שיהנה בחתונה. כמו שברק אמר, גם אני מקווה שהוא יתחתן פעם אחת. נעשה את העבודה עם ובלי ג'ון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully