וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הטרייד עם נתניה ייסגר: בארי עשוי שלא לשחק מול קרית שמונה

27.12.2015 / 12:11

בקרית שמונה יבקשו שהגמבי של נתניה יצטרף לאימונים עוד לפני פתיחת חלון ההעברות. במקרה כזה גם השחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה לא ישחקו. הפועל ומכבי תל אביב מתעניינות בחן דילמוני

one

למרות שבשנים האחרונות עירוני קרית שמונה נמנעה מלבצע שינויים גדולים בחלון ההעברות בינואר, הפעם הדברים עשויים להתפתח בצורה שונה. בקבוצה התייחסו לנושא הטרייד עם מכבי נתניה, במסגרתו אמור להצטרף חמזה בארי ממכבי נתניה תמורת אור אוסטוינד, דויד מנגה וחן דילמוני. בקרית שמונה הבהירו שבשלב זה הדבר לא סגור, אלא שלפי גורמים במועדון איזי שרצקי מעוניין מאוד בעסקה. לא ברור עדיין אם בנתניה יסכימו לעסקה שכן עקב מצבו הבריאותי של דוד מנגה ובגלל שהם משוכנעים שקבוצות נוספות שיכניסו לקופת המועדון יותר כסף יהיו מעוניינות בבארי.

לוואלה! ספורט נודע שאם העסקה תצליח להיסגר בשבוע הקרוב הגמבי לא צפוי לשחק מול קרית שמונה בשבוע הבא למרות שחלון ההעברות עדיין לא יפתח. זאת בשל הדרישה של קרית שמונה שהשחקן יחל להתאמן איתה מיד כשהעסקה תיסגר באופן סופי. במקרה כזה גם שלושת השחקנים יעברו להתאמן באופן מיידי עם נתניה ולא ישחקו במשחק בין הקבוצות בשבוע הבא השיחות בין קרית שמונה לנתניה. לפי גורם המעורה בפרטים, במהלך השיחות נושא זה עלה אך לא הושג סיכום עקרוני לגביו. איזי שרצקי הגיב באמצעות דובר המועדון לידיעה ואמר: "עדיין אין בכלל הסכם על הטרייד ככה שזה לא רלוונטי ולא עלה בכלל על הפרק".

שחקן מכבי נתניה, חמזה בארי. ניב אהרונסון
טרייד מוקדם מהצפוי? בארי/ניב אהרונסון

על פי גורמים בקרית שמונה, הטרייד עוד רחוק מלהיות סגור. בכל מקרה, אם הגמבי יגיע הוא צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח כשגם אפולון לימסול, שמחזיקה ברוב האחוזים בכרטיס השחקן שלו, תצטרך לאשר את העסקה. אם העסקה אכן תירקם, חן דילמוני, אור אוסטוינד ודויד מנגה יושאלו לנתניה. מנגה ודילמוני מסיימים חוזה בתום העונה בעוד שאוסטוינד מחזיק בחוזה לעונה נוספת. אגב, העסקה מותנית בהסכמת השחקנים, שעדיין לא החליטו לגבי מעבר לנתניה.

בקרית שמונה עסוקים גם בשיחות עם מכבי חיפה על טרייד אפשרי שגם בו מעורב חן דילמוני. הירוקים מעוניינים לקבל במסגרת הטרייד גם אחד מבין אחמד עאבד, וובה בראון או אופיר מזרחי, למרות ששרצקי ממשיך להתעקש שהוא לא מוכן לשחרר אף אחד מהשלושה. במסגרת טרייד כזה שחר הירש צפוי להגיע לקרית שמונה. גם הפועל ומכבי תל אביב גיששו בעניינו של חן דילמוני.

בקרית שמונה יקבלו סופית לגבי אוסטין אמוטו ומאוריסיו, שנבחנים בקבוצה, לאחר משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully