וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו מנהלת מו"מ עם עידו אקסברד ומחכה לשחרור של גיא דיין

חלוץ עירוני קרית שמונה קיבל רשות למצוא לעצמו קבוצה אחרת ומתקרב לעכו. דיין אמור לקבל את ברכת הדרך מהפועל עפולה. דור כוכב: "הרבה זמן לא טעמנו ניצחון. אפשר להגיד שחזרנו לחיים"

one

הפועל עכו פתחה במגעים עם חלוץ עירוני קרית שמונה, עידו אקסברד, ותנסה לצרף אותו בחודש ינואר. קרית שמונה הודיעה לנציגיו של החלוץ שהוא רשאי למצוא קבוצה אחרת ונראה שהוא יישאר בליגת העל וינסה לסייע לעכו להישאר בה. הפניה לאקסברד נעשתה אחרי שבעכו הבינו שיהיה מאוד קשה לצרף את שחר הירש ממכבי חיפה. הירש נחוש לעבור לקרית שמונה וגם מכבי נתניה והפועל חיפה מביעות בו עניין. איזי שרצקי אגב, נחוש לרכוש את הירש ולא לקבל אותו בהשאלה בלבד.

עכו גם סיכמה עקרונית עם קשר הפועל עפולה גיא דיין, שכבר שיחק בקבוצה בשנים 2011-2014. בקבוצה מחכים כעת לשחרור רשמי של דיין מעפולה כשההערכה היא שזה יקרה באמצע השבוע. בעכו רצו גם את שלומי חנוכה, אך בשלב זה עפולה מסרבת לשחררו.

בעכו היו מרוצים מאוד מניצחון החוץ על הפועל כפר סבא (0:1) שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. "הרבה זמן לא טעמנו את הטעם המתוק של ניצחון ואנחנו שמחים", אמר הקשר דור כוכב, "אפשר להגיד שחזרנו לחיים והמשימה היא להמשיך. כל אחד נתן מעצמו 200 אחוז. באימון המסכם חמישה שחקנים מההרכב היו פצועים ובספק, אבל כולם גברים ועלו עם כאבים קשים. זו חבורה של גברים וזה הזמן לתת את הקרדיט. דני עמוס? הוא שוער ענק, תמיד יהיה מי שידבר, אבל הוא עונה על המגרש."

גיא דיין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
בדרך לקדנציה שנייה בעכו. גיא דיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully