וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "כשמשחקים נגד בני יהודה, אפשר להסתפק גם בשני בלמים"

27.12.2015 / 9:27

ביקורת במועדון על העובדה שבן שמעון שמר על המערך נגד הכתומים: "הם ממש לא היו מפחידים. אפשר היה להעיז", מלמד: "מרגישים כאילו הפסדנו". עידן שמש יחמיץ את חצי גמר גביע הטוטו ברביעי, מאמצים להכשירו למחזור הבא

one

מכבי פתח תקוה פספסה בפעם השנייה ברציפות הזדמנות להשיג ניצחון, ואחרי שבשבוע שעבר היא שמטה יתרון מול הפועל חיפה, הפעם הייתה זו בני יהודה שלא הופיעה למשחק מולה בבלומפילד, ובכל זאת חזרה עם 1:1. המלאבסים היו מאוכזבים מאוד בסיום וניכר שהתחושות הקשות נבעו מהעובדה שפתח תקוה שלטה במחצית הראשונה, אבל הלכה לאחור בשנייה ושילמה על כך ביוקר.

"במשחק כזה, זה פספוס ענק לא להשיג ניצחון", אמרו בקבוצה. "היינו יכולים להרוג את המשחק במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו. במקום לחפש את השני, הלכנו לאחור במחצית השנייה ושילמנו". כמו כן, בקבוצה נשמעה ביקורת על העובדה שבמשחק מהסוג הזה פתח תקוה שמרה על מערך שלושת הבלמים, והייתה יכולה לשחק התקפי יותר: "עם כל הכבוד למערך הזה, אפשר היה להעיז טיפה יותר ולצאת עם ניצחון. בני יהודה ממש לא הייתה מפחידה".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אין מה לפחד? בן שמעון/מגד גוזני

רן בן שמעון דיבר אתמול על העובדה שיש לו כוונה לחזק את הקבוצה בשחקן אחד או שניים, כשכבר עכשיו ברור ששחקן זר שיצורף יגיע על חשבונו של מינדאוגאס פאנקה. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור מתי ואם בכלל יגיע למבחנים הקשר הבלארוסי אלכסנדר מקאס, ובקבוצה בוחנים מועמדים נוספים. לקראת חצי גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ביום רביעי, עידן שמש לא ייכלל בסגל ובקבוצה ינסו להכשירו למחזור הבא מול הפועל כפר סבא. באשר לאליסון דוס סנטוס שפצוע בשריר הארבע ראשי, רק מחר תתבהר התמונה באשר לסיכוייו לשוב אל הסגל.

גיא מלמד שהבקיע את שער היתרון לפתח תקוה אמר בסיום: "זו הרגשה של הפסד. הרגשנו ממש עצובים בסוף המשחק כי היינו חייבים לקחת את שלוש הנקודות. שיחקנו יותר טוב, שמרנו על התוצאה והם בקושי הגיעו למצבים. זה כואב מאוד. אני חושב שהבעיה המרכזית שלנו היא ניצול מצבים כי אנחנו כן משחקים טוב. זה טבעי שאנחנו הולכים אחורה כשאנחנו מובילים. היינו צריכים לכבוש את השני כדי לא להגיע לסיום המשחק כשהמצב נזיל".

מלמד התייחס למצב של הקבוצה בשבועות האחרונים, ואומר: "היה חשוב לנו לצאת מהמשבר שנקלענו אליו. אני באמת חושב שזה מאחורינו כי אנחנו מציגים יכולת יותר טובה. אנחנו סובלים קצת מחוסר מזל, אבל אני בטוח שרן יתקן את השגיאות שעשינו וניראה טוב יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully