וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באל ג'זירה: פייטון מאנינג נטל סמים משפרי ביצועים ב-2011

27.12.2015 / 9:09

בסרט דוקומנטרי חדש טוענת הרשת כי כתב שלה הגיע במסווה לבית מרקחת באזור אינדיאנה ושם חשף בפניו הרוקח כמה שמות, כולל זה של קוורטרבק דנבר, שקיבלו הורמונים לגדילה. פייטון הכחיש בזעם

פייטון מאנינג דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
סיפור לא שגרתי. מאנינג/AP, Jack Dempsey

רשת "אל ג'זירה" פרסמה הלילה (בין שבת לראשון) דיווח מעט משונה ובו נטען כי פייטון מאנינג, הקוורטרבק הוותיק של דנבר ברונקוס ומלך היארדים בכל הזמנים, הוא אחד מבין רשימה ארוכה של ספורטאים פעילים בארצות הברית שקיבל לביתו משלוח של סמים משפרי ביצועים מבית מרקחת באזור אינדיאנה. יש לציין כי מאנינג שיחק במשך למעלה מעשור בשורות אינדיאנפוליס קולטס.

על פי הדיווח, שקדם לסרט דוקומנטרי אשר צפוי להיות משודר הערב, מאנינג קיבל אספקה של הורמוני גדילה בשנת 2011, בשעה שהתאושש משורת ניתוחים אותם עבר בצווארו בפגרה ההיא. הרוקח מאינדיאנה, צ'רלי סליי, חשף את הסיפור בטעות לאחר ששוחח עליו עם כתב של הרשת שהגיע לבית המרקחת תחת זהות אחרת. סליי הכחיש את הסיפור מאוחר יותר, גם ב"אל ג'זירה" וגם ב-ESPN.

עוד מואשמים בנושא הם מתאגרף העבר מייק טייסון וכוכבי הבייסבול ריאן הווארד וריאן צימרמן. מאנינג עצמו כבר הספיק להכחיש את הדברים ואמר הלילה: "מעולם לא השתמשתי בהורמונים לגדילה, זה ממש לא קרה וכל הסיפור הזה שגוי לחלוטין. זו כזו המצאה שאני לא אאבד דקת שינה בגללה, זה בטוח. ההאשמות שאעשה משהו כזה הן זבל אחד גדול ומומצאות לחלוטין. זה אף פעם לא קרה, אף פעם. אני לא מאמין שמישהו בכלל מפרסם משהו כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully