וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבית"ר ירושלים: "אין כאן ערן זהבי שייתן צמד כל משחק"

27.12.2015 / 8:20

בקבוצה מהבירה ציינו שהקבוצה לא מספיק דומיננטית אחרי ה-1:1 נגד הפועל חיפה. דראפיץ' מקווה שוורד ותורג'מן יגיעו, במועדון טוענים שהפועל תל אביב פנתה לסוכנו של קלאודמיר

one

הצהובים-שחורים מתכוננים לשבוע עמוס יחסית; ביום רביעי הם ישחקו נגד מכבי פתח תקוה בחצי גמר גביע הטוטו (באצטדיון העירוני בנתניה) וביום שבת יארחו את בני יהודה בליגה. במועדון מייחסים חשיבות גדולה למשחק ביום רביעי.
.
בית"ר הרוויחה עד עתה כ-525 אלף שקלים מגביע הטוטו והעפלה לגמר תעניק לה 475 אלף שקלים נוספים. עם הקבוצה מהבירה תזכה במפעל, היא תרוויח בסך הכול 1.3 מיליון שקלים והסכום הזה עשוי להשפיע על ההחלטה של אלי טביב אם להחתים שחקנים בינואר וכמה.

אלעד גבאי בספק למשחק ביום רביעי אחרי שאתמול הוחלף בגלל התכווצות שרירים. אם הוא לא יוכל לשחק, דוד קלטינס או תומר ירוחם יחליפו אותו בעמדת המגן הימני. בקבוצה נרשמה אתמול הייתה אכזבה ממשחק ההתקפה ומהיכולת החלשה של דושאן מאטוביץ': "משחקן במעמדו של דושאן מצפים ליותר. זה לא עניין של יכולת, אלא יותר של ריכוז וגישה למשחק".

עומר אצילי היה מתוסכל אחרי שלקראת סיום המשחק החמיץ הזדמנות טובה, ובבית"ר עודדו את הקפטן: "גדולים ממנו החטיאו, שהוא יהיה הבעיה שלנו. אנחנו חייבים להיות יותר נחושים אחרת נאבד את כל היתרון שלנו. אין כאן ערן זהבי שייתן צמד כל משחק, אנחנו קבוצה של נחישות ועבודה קשה ובמחצית הראשונה בכלל לא עשינו את זה".

- שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי, מול שחקן הפועל חיפה, חיים מגרלשווילי. אדריאן הרבשטיין
החברים לקבוצה עודדו. אצילי/אדריאן הרבשטיין

פאבלו דה לוקאס הפגין אתמול יכולת לא רעה, אך עדיין לא בטוח שהוא יישאר בקבוצה. דני פרדה ונס זמיר לא נכללו בסגל ונראה שלפחות אחד מהם יושאל בינואר. איציק כהן שוב שבעצמו לא נכלל בסגל, נמצא בדרך למכבי נתניה. יחד עם זאת, בשל השבוע העמוס, כהן עשוי לקבל דקות משחק באחד משני המשחקים הקרובים.

עידן ורד העביר מסר לאנשי המועדון כי בשבוע הבא הוא ייפגש עם ראשי הכוכב האדום בלגרד בנוגע לעתידו ושאם יחזור לישראל, זה יהיה רק לבית"ר. סלובודאן דראפיץ' רוצה לצרף את הקשר יחד עם עוד שחקן התקפה, כאשר אלון תורג'מן הוא המועמד הישראלי המועדף. החלוץ שקיבל הודעת שחרור ממכבי חיפה, ייאלץ להתפשר בשכרו אם ירצה לשחק בבית"ר ירושלים.

בבית"ר כעסו על הפועל תל אביב בטענה שהיא פנתה לסוכנו הפורטוגלי של קלאודמיר בניסיון לצרפו בינואר, אך קיבלה תשובה שלילית. חשוב לציין שהברזילאי יסיים את חוזהו בקבוצה בקיץ, מה שאומר שהחל מינואר קבוצות רשאיות לנהל איתו מו"מ גם בלי אישור של בית"ר ואף להחתים אותו על חוזה לעונה הבאה.

בית"ר תגיש היום לבית הדין את כל התיעוד בנוגע לתביעות נגד האוהדים וההתמודדות על אלימות וגזענות. במועדון מקווים שבית הדין יזכה את הקבוצה ושגם אם תהיה הרשעה, הקבוצה לא תיענש בהפחתת נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully