וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי חיפה וקרית שמונה ייפגשו. מוחמד אבובקרי הוזכר כמועמד

27.12.2015 / 6:53

לוי רוצה את בראון שלא משוחרר, כשגם עאבד ומזרחי ברשימות. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הירש ותורג'מן שוחררו ועשויים לעבור לצפון. קשר האקן השבדית מועמד, דרינצ'יץ' הורשה להתאמן. אבוחצירא קיבל אישור לחזור, חיפה תאשר?

one

אחרי ששה משחקים ללא הפסד, במכבי חיפה מחכים במחזור הבא לטוענת לכתר, הפועל באר שבע. אתמול ניצחה הקבוצה בסכנין, ועד המשחק מול האדומים יעסוק רוני לוי בעיקר בענייני רכש. אתמול פורסם בוואלה! ספורט מיד לאחר המשחק כי שחר הירש ואלון תורג'מן קיבלו אור ירוק לחפש קבוצה בינואר ולמעשה שוחררו מהסגל. בחיפה, שם אישרו את הידיעה, שוקלים להחתים האם את ז'אורז'יניו במקום ניקולה דרינצ'יץ' שסוכניו כבר קיבלו הודעה שהוא לא בתוכניות, כשלוי מעדיף כרגע להחתים קשר אחורי זר. המונטנגרי אגב, הורשה להתאמן עם חבריו.

המאמן היה רוצה להחתים את וובה בראון, אותו ניסה לצרף גם בקיץ, וכך היה יכול להחתים גם את ז'אורז'יניו, אך בקריית שמונה הבהירו שוב בסוף השבוע שהנושא לא נתון למשא ומתן וזאת למרות ההתעניינות שלה בשחר הירש. ייתכן וחיפה תנסה להחתים את חן דילמוני בעסקה שכוללת את הירש. אם בראון לא ישוחרר, חיפה תנסה להחתים שחקן אחר מקרית שמונה. אחמד עאבד נמצא ברשימות של המועדון, אך עדיין לא ברור האם שירצקי יסכים לשחררו או את אופיר מזרחי, בו גם התעניין המאמן. אתמול הצהיר לוי כי עטאא ג'אבר לא יעזוב לבני סכנין משום שמכבי חיפה בונה עליו לשנים הבאות ובכך שלח מסר לסכנין המתעניינת בשחקן.

טאלב טואטחה עדיין לא עוזב בשלב זה, אבל אם שמואל שיימן ישוחרר מהפועל תל אביב וחן דילמוני לא יגיע מקרית שמונה, במועדון יבדקו אפשרות לצרפו.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. יוסי ציפקיס
מעוניין במספר שחקנים. רוני לוי/יוסי ציפקיס

ומי עוד מועמד לקבוצה? מי שהוזכר כמועמד להגיע הוא הקשר האחורי של האקן השבדית, מוחמד אבובקרי הגנאי, שמחזיק במספר הצעות נוספות. אבובקרי בן ה-29 גדל בפיינורד ההולנדית, ובהמשך בילה גם במספר מועדונים ביוון, בניהם פאוק סלוניקי. אבובקרי מתופקד כקשר אחורי, אבל מסוגל לשחק גם כקשר 50/50, וזה בדיוק התפקיד שלוי מייעד לרכש.

בחיפה היו מרוצים אתמול מחוליית ההגנה, בעיקר מצמד המגנים טאלב טואטחה (בישל לעטר את השער השני) ואוראל דגני, שעלה לא מעט לעזרת ההתקפה. למרות שלא כבש, בחיפה מרוצים גם מגליינור פלט. "יש לו תרומה אדירה להנעת והחזקת הכדור, הוא עושה בדיוק מה שמצפים ממנו. השערים הם רק עניין של זמן", נאמר על ההולנדי שכבש שלושה העונה. מי שעשוי לפתוח מול קבוצת נעוריו הוא יוסי בניון, שבסיבוב הקודם נכנס כמחליף. "השער שלו אתמול היה חשוב מאוד והחזיר את הביטחון. היה חשוב מאוד שנכבוש כבר בהתחלה ונכתיב את הקצב. אין ספק שיוסי מתחיל לחזור לעצמו", אמר אחד השחקנים בסיום. אוראל דגני ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי ולא ישחק מול מכבי תל אביב. "כרגע הראש בבאר שבע, אחר כך נחשוב איך פותרים את העניין הזה", אמרו במועדון, זאת מאחר ומשומר כבר אינו חלק מהסגל.

בשורה משמחת מגיעה מכיוון רשימת הפצועים של המועדון: הקשר קובי מויאל צפוי לחזור לאימוני הקבוצה השבוע. חזרתו של אופיר קריאף עדיין מתעכבת, ולא ברור האם יחזור בעוד כחודש, כמתוכנן.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את בני סכנין 1:2

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. יוסי ציפקיס
בחיפה מרוצים. בניון/יוסי ציפקיס

"הרגשתי טוב מהרגע הראשון, כמובן שהשער נותן ביטחון. אני מנסה לעשות את המקסימום על המגרש, לפעמים זה הולך פחות ולפעמים יותר טוב. אני שלם עם המאמץ", אמר יוסי בניון שנשאל על מאזנו האישי כשהוא על המגרש וענה: "אני לא מתייחס למאזן של הקבוצה איתי ובלעדיי. מי שרואה את המשחק מסביב אולי רואה דברים יותר טוב, כשאני על המגרש אני מנסה לתרום יותר. כולם היו טובים, גם טאלב ונטע ועטאא. נלחמנו וידענו לשמור על התוצאה. הרבה קבוצות יאבדו כאן נקודות".

"המטרה האישית שלי זה לנצח את המשחק הבא. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתכל יותר מדי קדימה. אם היינו מנצחים שמונה משחקים הייתי אומר שאפשר לשאוף למשהו. צריך לחשוב על הפועל באר שבע. אם נחשוב הלאה, תוך שלושה או ארבעה שבועות נהיה למטה. צריך לחשוב רק על באר שבע, הקבוצה הטובה בארץ", ענה הקפטן על שאלת המטרות של הקבוצה.

"מכבי חיפה כבר חמש שנים בסרט הזה. לא הייתי כאן כל השנים, בשנה וחצי שאני כאן ציפיתי שהתוצאות יהיו יותר טובות", סיכם הקפטן. "יש כאן דברים שמשפיעים על השחקנים והצוות וכל המועדון הזה. אני בטוח שבחודשים הקרובים מכבי חיפה תעשה את הצעדים למקום שבו היא צריכה להיות".

בנושא אחר, החלוץ שמעון אבוחצירא קיבל אישור רפואי לחזור לאימוני הקבוצה. רעייתו של השחקן פרסמה פוסט בפייסבוק בו ציינה: "אין מאושרת ממני על חזרתך למקצוע, לאהבה ולשלווה שלך". האישור ניתן על ידי רופא מומחה, אך כפוף להחלטת הצוות הרפואי של מכבי חיפה שיחליט האם לאשר את ההמלצה. רק אם יתקבל אישור, אבוחצירא יוכל לחזור לאימונים ולסגל בהתאם להחלטת המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully