וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים טביב יחזור על עצמו? יואב כץ תובע מיליוני שקלים ממס הכנסה

27.12.2015 / 13:13

הבעלים של הפועל חיפה דורש החזר מס בדומה לבעלים של בית"ר ירושלים. מהראן לאלה זכה למחמאות ויישב עם כץ לגבי הארכת חוזה. בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים התיקו. פיראס מוגרבי יצטרף?

one

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק אתמול (שבת)נגד בית"ר ירושלים שהסתיים בתיקו 1:1. בחיפה היו מרוצים מנקודה מול הקבוצה מהמקום השלישי בליגה, אך מנגד משוכנעים שהיו יכולים לצאת עם שלוש נקודות ורק החזרה שלהם אחורה במהלך המשחק הייתה בעוכריהם. במועדון היו כאלה שסברו שהחילופים של מאיר בן מרגי היו הגנתיים מדי אך מנגד מיהרו להסביר שהם עומדים מאחורי המאמן בכל החלטותיו, כשגם יואב כץ בשיחות עם אנשי המועדון הבהיר שמבחינתו בן מרגי הוא המאמן עד סוף העונה ושהוא מרוצה מאוד מהתפוקה שלו.

שחקן הפועל חיפה, מהראן לאלה. אדריאן הרבשטיין
שוב כבש לאדומים. לאלה/אדריאן הרבשטיין

"אם אנחנו מובילים אנחנו הולכים אוטמטית אחורה", אמר שחקן בקבוצה, "וזה בטח לא טוב. זה שהלכנו אחורה גרם לבית"ר לתקוף כל הזמן וחבל". בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום ומשוכנעים שהמשחק מול הפועל תל אביב יהווה צומת דרכים כשניצחון בו ישפר משמעותית את מצבה של הקבוצה בטבלה. "אנחנו בתקופה טובה", אמר שחקן בחיפה, "אנחנו צריכים להגיע כדי לנצח את הפועל תל אביב. חשוב שהעונה נצליח לחמוק כמה שיותר מהר ממאבקי ההישרדות".

מי שזכה למחמאות אדירות הוא החלוץ מהראן לאלה שפשוט נמצא בכושר שיא והוא עם שבעה שערים העונה. בקבוצה רוצים מאוד לראות את לאלה ממשיך והציעו לו חוזה לשנתיים נוספות, אלא שרק כאשר הבעלים יואב כץ לארץ בתחילת החודש הבא הוא יישב עם לאלה כדי לנסות ולסגור את העניין. גם ניב אנטמן זוכה למחמאות ונראה שהוא ימשיך כשוער הראשון של הקבוצה .

"גם בסיבוב הקודם נגד בית"ר ירושלים קרה לנו אותו מצב. אנחנו משחקים טוב אבל מדקה 70 הולכים קצת אחורה ונראים חסרי ביטחון, אנחנו מודעים לכך ועובדים על זה", אמר אדריאן רוצ'ט, "בתקופה האחרונה אנחנו במגמת שיפור. זה סיבוב חדש ואנחנו צריכים לצבור יותר נקודות".

פיראס מוגרבי ביקש מראשי בני סכנין לעזוב בחודש ינואר. אם סכנין תיענה לבקשה הוא עשוי לעבור להפועל חיפה שכבר הביעה עניין לצרף את השחקן.

הבעלים יואב כץ עשוי לקבל החזר של כמה מיליוני שקלים ממס הכנסה על פי תקדים אלי טביב. כץ הגיש כבר לפני תקופה ארוכה תביעה למס הכנסה בה הוא דורש החזרי מס גדולים במיוחד וזאת בשל העובדה שהפועל חיפה משמשת כמו שאר קבוצות ליגת העל כמלכ"ר ולא כחברה למטרות רווח. כץ הבין שבשל העובדה שהוא משלם כמלכ"ר הוא זכאי להטבת מס שכר מופחת והעובדה ששילם עד כה 25 אחוזי מס עבור שחקנים זרים וכחמישים אחוזים על שחקנים ועובדים ישראלים היה שגוי והוא צריך לשלם מס מופחת בהרבה.

בשל עובדה זו כץ כבר פנה לרואה חשבון מוסמך. טביב היה הראשון שפעל בנושא ולמרות שהוא נמצא בתהליכים מול מס הכנסה לגבי כסף נוסף הוא כבר קיבל כשישה וחצי מיליון שקלים, סכום שכץ מקווה להתקרב אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully