וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "אסור לנו להיות רכים כמו שהיינו במחצית הראשונה"

27.12.2015 / 7:27

בבני סכנין לא אהבו את המחצית הראשונה אך שאבו אופטימיות מהחצי השני בהפסד למכבי חיפה. דיוגו קאצ'ובה זכה למחמאות בניגוד לחוליית ההגנה. אביחי ידין הוזכר כמועמד להצטרף

one

בבני סכנין יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד אמש (שבת) למכבי חיפה 1:2. בקבוצה מודעים לעובדה שתחילת המשחק הקטסטרופלית גמרה למעשה את המשחק. מי שקיבל מחמאות היה דיוגו קאצ'ובה שנכנס בדקה ה-38 במקומו של חאמד גנאים וייצב את הקישור. קאצ'ובה עשוי לעזוב בינואר כשהפועל באר שבע הוזכרה כמעוניינת לקלוט אותו, אלא שבסכנין אמרו שאתמול קנה הברזילאי הרבה נקודות זכות וייתכן שיוסי אבוקסיס יבקש להשאיר אותו בקבוצה.

שחקני בני סכנין, שלומי אזולאי, דייגו קאצ'ובה, חוגגים. יוסי ציפקיס
זכה למחמאות. קאצ'ובה/יוסי ציפקיס

"אפשר לחלק את המשחק הזה לשני חלקים", אמר שחקן בסכנין, "המחצית ראשונה הגרועה שלנו העונה ואסור לנו להיות רכים כמו שהיינו. במחצית השנייה בהחלט נראינו טוב והיינו שווים תיקו. חבל שלא עשינו נקודה כי עכשיו אנחנו במצב קשה ומתחת לקו האדום. אסור לנו להדרדר יותר". אגב גם הילאל מוסא זכה למחמאות על יכולתו מאז שנכנס כמחליף. מי שספגו ביקורת הם שחקני חוליית ההגנה בייחוד על הרכות אל מול שחקני ההתקפה של חיפה, כשבקבוצה עשויים לחפש גם מגן שמאלי שיצטרף ויוכל להתמודד עם איאהב שאמי על המקום בהרכב.

בנוסף להפסד בקבוצה לא הבינו מדוע החליט המאמן החדש יוסי אבוקסיס להשאיר מחוץ לסגל את אלדר חסאנוביץ' שחזר מפציעה והיה טוב בשני המשחקים האחרונים. חסאנוביץ' יבקש לדעת מה מעמדו ואם ימשיך להיות מחוץ לסגל גם במשחקים הקרובים, כשבמקרה כזה הוא עשוי לעזוב את הקבוצה כמו גם איגור יובאנוביץ' שצפוי להיות משוחרר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן בני סכנין, ז'אורז'יניו. יוסי ציפקיס
בדרך החוצה? ז'אורז'יניו/יוסי ציפקיס

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא ז'אורז'יניו בו מעוניינת מכבי חיפה שכבר פנתה רשמית למועדון בעניינו. בסכנין רצו לקבל בתמורה את עטאא ג'אבר, אך רוני לוי הצהיר אתמול שג'אבר לא ישוחרר ובסכנין מבינים שלא יוכלו לצרף את הקשר ששיחק בעונה שעברה חצי שנה בקבוצה. לפי גורמים בהנהלת בני סכנין, אפשרות שעלתה כאופציה אצל חלק מאנשי סכנין היא לבקש את אביחי ידין כחלק מעסקה שתכלול גם כסף נוסף ומימון חלק גדול משכרו של הקשר על ידי חיפה עבור ז'אורז'יניו.

ידין כידוע כבר קיבל הודעת שחרור מחיפה ולפי אותם גורמים שמו עלה כמועמד. אלא שבקבוצה אמרו שהם בספק גדול שהשחקן יסכים להגיע לסכנין אך אם אכן יסכים הוא נחשב כאופציה מצוינת עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully