וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "שיחקנו בטיפשות". בן שמעון: "המשחקים נעשים קשים יותר"

26.12.2015 / 22:35

מאמני בני יהודה ומכבי פתח תקוה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 בין הקבוצות. מזרחי: "יש שיפור בצד המנטלי, אבל זה רחוק ממה שאני דורש". בן שמעון: "אין בעיה לרדת אחורה, אבל צריך גם לצאת כשצריך"

one
יוסי מזרחי מאמן בני יהודה. מגד גוזני
"היו הרבה טעויות". מזרחי/מגד גוזני

בני יהודה ומכבי פתח תקוה קיוו לצאת עם שלוש נקודות מהמפגש ביניהן אך חילקו ביניהן את הנקודות ב-1:1 הערב (שבת), אך יכולות להיות מעודדות מהעובדה שהן רשמו משחק נוסף ללא הפסד.

"לוקחים ממשחק כזה הרבה דברים, כי היו הרבה טעויות שדרושות תיקון", אמר יוסי מזרחי. "שיחקנו בטיפשות. ידענו מה הכוח של מכבי פתח תקוה, ידענו שהיא בנויה על מהירות בהתקפה. משחק ההגנה שלנו במחצית הראשונה היה רע מאוד, במחצית השנייה השתלטנו על המשחק ולא הגענו למצבים. העיקר שהשווינו. פתחתי עם פדרו גלבאן כי לא היה לי חלוץ על הספסל. להישאר בלי מחליף בהתקפה זה בעייתי, ולכן עדיף לשחק ככה. יש שיפור בצד המנטלי, אבל זה רחוק ממה שאני דורש מהקבוצה שלי. אנחנו צריכים לשפר הרבה אלמנטיים. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר רעים במרכז השדה. יש לנו הרבה בעיות, טוב שהבאנו נקודה, ונמשיך הלאה".

על השינויים הצפויים: "כשנתקרב, אני אשב עם הבוס ונראה אם יש את האמצעים להביא שחקנים, ואם יהיה, נצטרך למצוא את השחקנים המתאימים. זה לא קל למצוא שחקנים כאלה. נצטרך להסתמך על הסגל שנמצא".

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
"ננסה לצרף שחקן או שניים". בן שמעון/מגד גוזני

רן בן שמעון אמר מנגד: "הגענו להרבה מצבים. חוגי משחק טוב, החמצות זה חלק מהמשחק. אפשר להסתכל על המשחק בשני כיוונים. בכיוון החיובי זה שהגענו להרבה מצבים. בחצי השני חשבנו שנשים את השמיכה על הראש ונתעורר עם ניצחון. אין בעיה לרדת אחורה, אבל צריך גם לצאת כשצריך. קצת חששנו, קצת רצינו לשמור על הניצחון ביד אבל אני לא אוהב את הדרך הזו. המשחקים נעשים יותר קשים, המאבק על הפלייאוף העליון נעשה יותר תובעני. היה חסר לנו היום קצת יותר אומץ במחצית השנייה. כשאתה מוביל 0:1, קל מאוד להיזרק למקום של לשמור על התוצאה, ולעשות פעולות הגנה".

על החיזוק הצפוי: "בתקופה הזו ננסה לצרף שחקן או שניים. אני יודע בדיוק מה אני צריך אבל אני לא יודע אם יש לי עדיין את השחקן ההולם לזה. נצטרך לחכות, יש הרבה אופציות. יש הרבה זרמים מתחת לפני השטח, יש טלפונים לבעלים ולמאמן. נחשוב טוב מה אנחנו רוצים לעשות. יש לנו קבוצה טובה, רק נצטרך להתחזק נקודתית". על ההגרלה מול קרית שמונה בגביע המדינה: "זה מקום שקרוב לליבי ורחוק ממגרשי. להגיד לך שזו ההגרלה שרציתי? היה טעם חמצמץ, אתה עובד על עצמך מלאכותית שנסתדר עם מה שיש, וזו התגובה הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully